افتتاح ۲ پروژه برق و یک خانه ورزش در انزلی

در نهمین روز از دهه مبارک فجر ۲ پروژه شبکه برق را و یک خانه ورزش در روستای بشمن انزلی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی؛ «ایمان سهیلی» امروز (پنجشنبه، 21 بهمن ) در مراسم افتتاح خانه ورزش روستایی بشمن در بندر انزلی اظهار داشت: با افتتاح این خانه ورزش، امروز شاهد بهره برداری از یکصدو چهلمین خانه ورزش روستایی در استان گیلان هستیم.

 

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازیهای محلی استان گیلان هدف این هیئت را گسترش ورزش‌ها به صورت رایگان در سطح روستاها اعلام کرد و افزود: امیدواریم با گسترش ورزش بتوانیم در بین روستائیان شور و نشاط ایجاد کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بدنبال اجرای مسابقات جام خانه‌های ورزش روستایی گیلان هستیم تا با برگزاری المپیاد خانه‌های ورزشی روستایی جوانان مستعد در سطح ملی دیده شوند.

 

سهیلی خاطرنشان کرد: با شناسایی افراد مستعد و ارتباط آنها با هیئت‌های تخصصی درصددیم آمار قهرمانان خود را در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح روستاها افزایش دهیم.

 

 

 

*افتتاح ۲ پروژه برق روستای بشمن

« حامد حسن‌زاده» در حاشیه افتتاح ۲ پروژه برق روستای بشمن گفت: این پروژه ها تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار با اعتبار سه میلیارد تومان و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور با قدرت ۱۰۰ کاوا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان را شامل می شود.

 

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: با تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده در روستای بشمن به کابل خود نگه‌دار همه روستاهای انزلی از شبکه فرسوده به کابل خود نگه‌دار تبدیل وضعیت دادند. این پروژه بخشی از فرایند پروسه تبدیل کل شبکه‌های فرسوده روستاهای شهرستان بندر انزلی به کابل خود نگه‌دار است.

 

وی خاطر نشان کرد : پروژه تبدیل شبکه‌های فرسوده روستاهای انزلی از سال ۹۳ آغاز شد و تا سال۹۹، ۷۰ کیلومتر از شبکه فرسوده تبدیل به کابل خود نگه‌دار شدند.

 

حسن زاده اظهار کرد: در سال جاری نیز ۹۰ کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تبدیل به کابل خودنگهدار شدند که به این ترتیب روستاهای بندر انزلی از شبکه سیمی فرسوده رهایی یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: امور توزیع برق بندر انزلی اولین شهرستان استان گیلان است که به طور کامل شبکه سیمی فرسوده خود را به کابل خودنگهدار تبدیل کرده است.

کد خبر 1146988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha