محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا عباسی» اظهار داشت: توقف برای تمامی وسایل نقلیه در شهرستان بیرجند از ساعت ۶ صبح در مسیر راهپیمایی رژه خودرویی شامل میدان قدس، خیابان پاسداران، میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان بسیج، میدان نماز و بلوار آدینه ممنوع خواهد بود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه شروع این مراسم میدان قدس است از ساعت ۹ صبح تردد وسایل نقلیه در مسیر یاد شده ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۰ خودروهایی که قصد شرکت در راهپیمایی دارند فقط از میدان قدس می‌توانند وارد مسیر راهپیمایی شوند.

 

سرهنگ عباسی به موتورسیکلت سوارانی که قصد شرکت در راهپیمایی دارند توصیه کرد از کلاه ایمنی استفاده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا (اُمیکرون) و اصل سلامت‌محوری، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان همزمان با سراسر کشور به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

 

این مراسم فردا (جمعه) در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس آغاز می‌شود و در مسیر میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان سپاه تا میدان نماز و مسجد جامع المهدی (عج) محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1146995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha