توزیع ۲ هزار بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در خرمشهر

سردار باقری از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت ایامه الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در میان خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار نعمت الله باقری» امروز (پنج شنبه ۲۱ بهمن) در آئین توزیع ۲ هزار بسته‌ معیشتی میان خانوارهای نیازمندان و آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امسال حدود ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان خوزستان در میان خانواده های کم برخوردار و نیازپند توزیع شده است.

 

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان افزود: در نظر داریم پایان سال جاری ۶۰ هزار بسته معیشتی دیگر که پیش تر تهیه شده را همزمان با میلاد امام علی (ع) در روز ۱۳ رجب توزیع کنیم.

 

وی فراگیری بیماری کووید ۱۹ در کشور را یکی از مواردی دانست که طی ۲ سال اخیر قشر ضعیف جامعه را با مشکل جدی مواجه کرده است ادامه داد: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد میدان شده و با شیوع کرونا در کشور سپاه و بسیج در کنار سایر ارگان‌های دولتی و خیرین برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا وارد عمل شده است.

 

سردار باقری تاکید کرد: خوشبختانه این اقدام اکنون تبدیل به یک سنت شده است.

 

کد خبر 1146997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha