بیش از ۷۰ روستایی در بندرآستارا ویزیت رایگان شدند

حیدرزاده گفت: بیش از ۷۰ نفر از اهالی روستای دگیرمانکشی از توابع بخش مرکزی آستارا، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویزیت رایگان شدند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهمین روز از این دهه؛ با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه، ۷۰ نفر از اهالی روستای دگیرمانکشی و روستاهای همجوار در مسجد جامع این روستا ویزیت رایگان شدند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه متخصصین داخلی، عفونی، مامایی و روانپزشک در این ویزیت رایگان حضور داشتند، افزود: در این طرح داوطلبین جمعیت هلال‌احمر نیز برای ویزیت رایگان اهالی روستا اعزام شده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان مردم در قالب طرح کاروان سلامت اجراء شد، تصریح‌کرد: ویزیت رایگان مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

 

حیدرزاده با بیان‌اینکه ارائه خدماتی پزشکی و درمانی به مردم به وِیژه اهالی روستاهای دورافتاده و محروم در اولویت جمعیت ‌هلال‌احمر بندر آستارا است، گفت: در این برنامه پزشکی، ارزش داروهای تجویز شده پزشکان بالغ بر ۱۹ میلیون تومان است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در این برنامه علاوه بر ویزیت رایگان؛ از مراجعین تست فشار خون و قند نیز گرفته شد.

کد خبر 1147005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha