۳۴۹ نفر در جشنواره ملی شعر مولود کعبه شرکت کرده اند

مرادی گفت: ۳۴۹ نفر در جشنواره ملی شعر مولود کعبه شرکت کردند و به طور میانگین هرکدام ۲ الی ۳ اثر در قالب غزل، قصیده، رباعی ، شعر نو و آزاد ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین محتشمی» امروز پنج شنبه (۲۱ بهمن) در نشست خبری «جشنواره ملی شعر مولود کعبه» که با حضور اصحاب رسانه در محل این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: ۳۴۹ نفر در این جشنواره شرکت کردند و به طور میانگین هرکدام ۲ الی ۳ اثر در قالب غزل، قصیده، رباعی ، شعر نو و آزاد ارائه دادند. آثار خوبی از تمامی استان‌ها دریافت کردیم و بیشترین داوطلبان به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، تهران و قم هستند.

 

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر مولود کعبه افزود: سیره اهل بیت گوهر تابناک شعر و ادبیات فارسی است و اگر از ادبیات فارسی حذف شود چیزی از آن باقی نخواهد ماند .

 

حجت الاسلام و المسلمین محتشمی با بیان اینکه یک سوم شرکت کنندگان خانم هستند، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از ۲ شخصیت پیشکسوت ادبی و ۱۴ اثر برگزیده قدردانی خواهد شد.


گفتنی است؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در پایان این نشست از حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس شورای استانی نهاد رهبری دانشگاه‌های خراسان رضوی قدردانی و ایشان را بانی و برگزار کننده اصلی این جشنواره معرفی کرد.

کد خبر 1147009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha