فعالان کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فعالی خواهند داشت

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در سراسر استان اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فعالی خواهند داشت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در سراسر استان اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعالی خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می شود با تدارک در شهرهای که راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری، شور و نشاط انقلابی جلوه بیشتر و نمایان داشته باشد.

 

وی اعلام داشت: تشکیل کاروان های شادی و پخش سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایی خودرویی از دیگر برنامه های اعضای کانون های مساجد در شهرهای مختلف استان خواهد بود.

 

سقاء یادآور شد: فعالان کانون های مساجد در قالب برنامه های فرهنگی در همه مناطق استان جشن انقلاب را با حضور آحاد مردم در مساجد برپا کردند که از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: بزودی گزارش مفصلی از عملکرد کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه خواهد شد تا مردم از برنامه های این کمیته اطلاع یابند.

 

این مقام مسئول افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه های انقلابی کانون های مساجد برای ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه بود که در ایام الله دهه فجر اجرا شد.

 

کد خبر 1147025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha