اولویت دولت سیزدهم توجه به محرومان و مستضعفان است/ دستگاه ها در راستای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند

مهاجر گفت: توجه به مردم محروم و مستضعف از اولویت های دولت سیزدهم است و با اینکه پیش از این هم خیلی در این باره شعار داده می شد اما کمتر کسی به آنها عمل می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی مهاجر» امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) در مراسم آغاز طرح پوشش بیمه ای مناطق کم برخوردار استان گلستان اظهارکرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی که در دولت سیزدهم هم به آن توجه ویژه شده موضوع انقلابی و مردمی بودن است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اصل کار انقلابی، استفاده از فرصت ها و بهره برداری هوشمندانه در بکارگیری ظرفیت هاست که در مکتب حاج قاسم سلیمانی هم بر دانا بودن به روز بودن و مردمی بودن تاکید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به مردم محروم و مستضعف از اولویت های دولت سیزدهم است و با اینکه پیش از این هم خیلی در این باره شعار داده می شد اما کمتر کسی به آنها عمل می کرد. 

 

مهاجر با اشاره به آغاز طرح «شهید مدافع سلامت، دکتر عباسی»، بیان کرد: اقدام امروز بیمه سلامت مصداق توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برنامه ها و شعارهای دولت سیزدهم است.

 

وی گفت: مسئولان بعد از ۴۳ سال در حوزه بیمه سلامت دور هم جمع شدند تا این اصل که مردم ولی نعمت ما در انقلاب اسلامی هستند را جامه عمل بپوشانند. مسئولان خادم مردم هستند و ما نیز در دولت سیزدهم مفتخر به خادمی این مردم هستیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مستضعفین، پیشگامان انقلاب هستند و ما باید به انها خدمات رسانی کرده و تکریم شان کنیم. این طرح نیز در راستای تحقق عدالت اجتماعی است و در سایر بخش ها هم دستگاه های مختلف باید خدمات رسانی خود را به محرومان گسترش دهند.

 

کد خبر 1147040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha