آغاز به کار دومین جشنواره موسیقی فجر هم زمان با ۲۲ بهمن

حسین اسحاقی گفت: دومین جشنواره موسیقی فجر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با همکاری انجمن موسیقی جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» گفت: دومین جشنواره موسیقی فجر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با همکاری انجمن موسیقی جنوب کرمان برگزار می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دومین جشنواره موسیقی در جنوب کرمان با اجرای گروه‌های موسیقی نواحی، سنتی و پاپ برگزار می‌شود.
 
وی ابراز کرد: این جشنواره هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود و تا ۲۶ بهمن ماه ادامه دارد.
 
اسحاقی با بیان این مطلب که دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان در محوطه باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقمندان می توانند از ساعت ۱۸ و سی دقیقه تا ۲۰ شب در این جشنواره حضور یابند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: دومین جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان با اجرای ۸ گروه موسيقی به مدت ۵ شب در جیرفت برگزار می‌شود.
 
وی در خاتمه معرفی، حفظ و توجه به موسيقي سنتي و محلي و تقويت فرهنگ‌هاي قومي را به عنوان قسمتي از فرهنگ ملی برای جلوگيري از نفوذ و تهاجم فرهنگ بيگانگان دانست و خاطرنشان کرد: تشویق و تاكيد بر اهميت آداب و رسوم ملی در راستای تحكيم وحدت و انسجام ملی از اهداف برگزاری اين جشنواره است.
کد خبر 1147041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha