دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال ناامید کردن مردم ایران است/ آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در مسیر زوال و نابودی قرار دارد

سردار ملک شاهکوهی گفت: سیاه‌نمایی‌ها و خالی کردن دل ملت توسط دشمن برای نادیده گرفتن پیشرفت‌های تاریخی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) در آیین بهره برداری از ساختمان سپاه شهرستان گمیشان اظهارکرد: دشمنی استکبار با ملت ایران مربوط به امروز و دیروز نیست، دشمنان ملت ایران و اسلام از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار رژیم منحوس پهلوی بودند تا اجازه ندهند نهضت اسلامی امام خمینی (ره) با همراهی مردم به سرانجام برسد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مانند انفجار نور بود، گفت: کسی تصور نمی کرد امام خمینی (ره) با دست خالی بتواند ملت ایران را رهبری و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کند.

 

وی خاطرنشان کرد: هژمونی و هیمنه استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی فروریخت و آزادگان و مظلومان جهان به این خودباوری رسیدند که می توان در برابر ظالمان و مستکبران ایستاد و آنان را شکست داد.

 

ملک شاهکوهی ادامه داد: با وجود همه هجمه های دشمنان علیه ملت عزیزمان، جمهوری اسلامی در این ۴۳ سال متوقف نشده است و با قدرت و صلابت  به راه خود ادامه می دهد.

 

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این ۴۳ سال به درستی به مردم معرفی کنیم تا مردم بدانند با حضور فعال آنها در صحنه ها، بسیاری از ناممکن‌ها ممکن خواهد شد چنانکه در گذشته این اتفاق افتاده است 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: سیاه‌نمایی‌ها و خالی کردن دل ملت توسط دشمن برای نادیده گرفتن پیشرفت‌های تاریخی کشور است و همه طراحی‌های جنگ نرم دشمن مبتنی بر این محور است که البته به جایی نخواهد رسید و امروز این آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل هستند که در مسیر انحطاط و زوال پیش می روند.

 

کد خبر 1147050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha