آسمان غرب گیلان در شب ۲۲ بهمن نورافشانی شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن آسمان شهرهای ماسال و صومعه‌سرا نورافشانی و نوای الله‌اکبر در شهرها طنین‌انداز شد.

خبرگزاری شبستان_گیلان: در شب 22 بهمن ماه، شب پیروزی شكوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی و درآستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با طنین گلبانگ الله اكبر در سراسر كشور، آسمان شهرهای صومعه‌سرا و ماسال نورباران شد.

 

میدان ولیعصر(عج) شهر صومعه‌سرا و میدان امام خمینی(ره) شهر ماسال در شب جشن پیروزی ملت ایران اسلامی غرق در نور و شادی است و برنامه‌های ویژه با حضور مردم در حال برگزاری است.

 

همچنین ساعت 21 امشب بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر شهرهای صومعه‌سرا و ماسال طنین انداز و آسمان شهرها به یاد حماسه ماندگار و تکبیر‌های ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷ نورافشانی شد.

 

خروش عظیم ملت غیور و سربلند ایران در شب بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ موجب در هم شکستن کاخ ظلم و استکبار جهانی و فروپاشی نظام شاهنشاهی پهلوی و دیکتاتور بزرگ منطقه شد.

 

 

یکی از حاضرین در میدان امام خمینی(ره) ماسال که برای مراسم نورافشانی و تکبیرگویی خود را به این مکان رسانده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در 22 بهمن 57 هیمنه استکبار و رژیم طاغوت شکسته شد و این روز عید انقلاب ماست و با خانواده آمده ایم تا این عید بزرگ را جشن بگیریم و با تکبیرهای خود اعلام کنیم که با تمام توان ادامه دهنده راه پدران خود هستیم و از انقلاب بزرگ اسلامی حراست می کنیم.

 

کودک ماسالی که پرچم زیبا و پرافتخارسه رنگ ایران را در دست داشت گفت: به همراه پدر و مادرم آمده‌ام تا در جشن انقلاب شرکت کنم.

 

مردم شهرهای مختلف ماسال و صومعه‌سرا با حضور در پشت بام و بالکن‌های منازل خود ندای الله اکبر سردادند و با شعارهای انقلابی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

گفتنی است؛ این آیین همه ساله در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و مردم وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام می‌کنند، فردا هم مردم با برگزاری رژه خودرویی و موتوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چهل و سومین بهارانقلاب را گرامی می‌دارند.

 

کد خبر 1147062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha