مردم شریف مازندران به یاد بهمن ۵۷گلبانگ الله اکبر سر دادند

مردم شریف و ولایت مدار استان لاله خیز مازندران دیار علویان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امشب باسردادن گلبانگ الله‌اکبر راس ساعت ۲۱ از بام مساجد و خانه هایشان جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گلبانگ الله اکبر از ماذنه‌های مساجد، حسینیه ها، زینبیه ها، تکایا، بقاع متبرکه، امامزادگان واجب التعظیم، پارک ها و بوستان ها، بازار و منازل مردم ولایی و شهید پرور مازندران در سراسر استان همچون سال‌های گذشته و به یاد تکبیرهای شب‌های بهمن ۵۷، راس ساعت 21امشب ( 21بهمن ) در آسمان سراسر استان طنین انداز شد.

 

طی این چهل و دو سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران هر ساله از سوی مساجد و شهرداری های استان جشن هایی به همراه نورافشانی در سطح استان برگزار می شده که امسال در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی مراسم باشکوه تری برگزار شده است.

 

شایان ذکر است، مردم شریف مازندران با اقتدار و صلابت و با پیروی از امر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)  پا به پای هم و دست در دست یکدیگر فردا ۲۲بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا در راهپیمایی حضوری و یا خودرویی و موتوری حاضر می‌شوند تا بار دیگر علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، اقتدار و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

کد خبر 1147065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha