برگزاری گردهمایی بزرگ انقلاب در پرتو قرآن در انزلی

مسجد موسی بن جعفر(ع) انزلی امشب (پنجشنبه ، ۲۱ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا میزبان گردهمایی بزرگ انقلاب در پرتو قرآن بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، در دهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر مسجد موسی بن جعفر(ع) انزلی امشب (پنجشنبه، 21 بهمن) میزبان گردهمایی بزرگ انقلاب در پرتو قرآن بود و مهمان ویژه این مراسم «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی با تلاوت آیاتی این گردهمایی را پرنور کرد.

 

*امام (ره) دنیا را به ایستادگی در برابر طاغوت فرا خواند

سردار «رحیم نوعی اقدم » با بیان اینکه امام (ره ) حکمرانی طاغوت بر کشور را برنتابید گفت: نیت امام (ره) از انقلاب ایران تنها غلبه بر رژیم ستم شاهی نبود بلکه پی ریزی انقلابی بود که دنیا را به ایستادگی در برابر طاغوت فرا می خواند.

 

فرمانده اسبق قرارگاه زینب (س) سپاه قدس سوریه افزود: آن زمان که دنیا فضایی 2 قطبی بود و کل کشورهای دنیا یا هم‌پیمان ناتوی غربی و یا شرقی بودند و کشور مستقلی وجود نداشت امام راحل در این جهان دو قطبی، جبهه‌‌ای ایجاد کرد که به لحاظ فیزیکی فاقد هر گونه امکانات بود.

 

وی تصریح کرد : امام (ره) با دست خالی حرکت را شروع کرد و مردم از امام خود اطاعت و حمایت کردند هر چند استکبار جهانی خلاف این را می ‌خواست ولی امام ایستاد و مقاومت کرد.

 

نوعی اقدام در پاسخ به این پرسش که عده ای امروز معتقدند ما با آمریکا چه مشکلی داریم ؟ گفت: آمریکا به دنبال اربابی خود در منطقه بود ولی امام این معادلات را به هم زد و این شروع مشکلات ما با آمریکا بود و تا به امروز ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: طی ۴۳ سال گذشته آمریکا اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده و هزاران ترور و حمله را برنامه ریزی و اجرا کرده است اما بعنوان یک رزمنده اعلام می‌کنم خون فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و وعده قرآنی محقق شد و ما پیروز میدان شدیم. زیرا اخلاص، توکل، توسل، ایثارگری و اطلاعت از ولایت و اراده ملی و مردمی ما به اراده الهی تبدیل شد و خداوند ما را پیروز کرد.

 

نوعی اقدم خاطر نشان کرد: در جنگ که دشمنان و اجماع جهانی به ما تحمیل کردند از ۳۶ کشور اسیر داشتیم و مردان ایران اسلامی جلوی استکبار جهانی ایستادند و با نثار جانشان عزت و شرف ایران را حفظ کردند و به پیروزی دست یافتند.

 

 این گردهمایی به همت کمیته مساجد و بسیج شهرستان بندرانزلی در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) انزلی برگزار شد.     

کد خبر 1147072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha