گلبانگ الله‌اکبر  در آستارا طنين انداز شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن، گلبانگ «الله‌اکبر» در شهر مرزی بندر آستارا طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در شب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز ایران اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ ندای توحیدی «الله‌اکبر» در آستارا طنین انداز و آسمان این شهر مرزی نورافشانی شد.

 

آستارایی‌ها در جای جای این شهرستان به شکرانه پیروزی انقلاب، ساعت ۲۱ امشب در بیست و یکمین روز بهمن از مأذنه‌ها، گل دسته‌های مساجد و پشت بام منازل گلبانگ تکبیر سر دادند و بار دیگر عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

 

آستارایی‌های ولایتمدار و همیشه در صحنه با فریادهای الله‌اکبر بار دیگر لرزه بر پیکر استکبارگران و ایادی‌شان انداختند و ندای حق‌طلبی، حقیقت‌جویی، وحدت و همدلی را در سایه سار ولایت فقیه و شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

 

خروش عظیم ملت غیور و سربلند ایران در شب بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ موجب در هم شکستن کاخ ظلم و استکبار جهانی و فروپاشی نظام شاهنشاهی پهلوی و دیکتاتور بزرگ منطقه شد.

 

مراسم ویژه نورافشانی شب ۲۲ بهمن در میدان نماز شهر مرزی بندر آستارا و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

گفتنی است، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بندر مرزی آستارا راس ساعت ۱۰صبح فردا در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

 

اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، ورزشکاران، کارگران، ورزشکاران، دانشجویان، دانش‌آموزان، دبیران، اساتید، کارمندان، روحانیون، صیادان و ... برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 1147081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha