مشکل اقتصاد کشور ، انقلابی عمل نکردن است

خضری با تبیین اینکه حضور مردم، تکیه بر رهبری و انقلابی عمل کردن معادلات را در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تغییر داد، گفت: مشکل اقتصاد عدم حضور مردم و انقلابی عمل نکردن و نگاه غربی به اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مصطفی خضری» در آئین به بهره برداری رسیدن آتش نشانی شهر گوگد با تاکید بر اینکه فرصت خدمت محدود و آزمایشی برای خدمت است، گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر معارف اسلامی، تکیه به رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم معجزه کرد و هرجا مردم مبتنی بر دین مانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور یافتند، موفق شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان با یادآوری اینکه جنگ بر کشوری که تازه انقلاب کرده بود و محاسبات دنیا نشان می داد که چند روزه می توان به تهران رسید، تحمیل شد، بیان کرد: حضور مردم و رهبری امام در دفاع مقدس معجزه کرد و محاسبات را برهم زد، شهید سلیمانی نیز در عراق و سوریه با بسیج و حضور مردم، معادلات پیش بيني شده برای منطقه را برهم زد.


وی مشکل اقتصاد کشور را عدم حضور مردم و وارد نشدن برای مبارزه ای انقلابی به آن و دنبال نسخه غربی بیان کرد و افزود: دولت و تفکر مردمی انقلابی تلاش می کند در عرصه اقتصاد و مدیریت حضور یابد تا این سنگر نیز فتح شود.
خضری حل مشکل بافت فرسوده را ورود شهرداری به نفع مردم و حذف نگاه سود آوری آن توسط دولت و شهرداری و استفاده از ظرفیت مردم دانست و تشریح کرد: مردم و ساکنان بافت فرسوده تعاونی تشکیل دهند و آن تعاونی کار فرما شود و آورده زمین باشد، شهرداری پروانه رایگان صادر کند و دولت تسهیلات ساخت بدهد و به این ترتیب، مردم خانه ها را می سازند مشکل بر طرف می شود.

 

در ادامه «حسین علی محمدی» با بیان اینکه ساختمان آتش نشانی در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد ولی در سه سال اخیر با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شد، گفت: مساحت زمین ساختمان سه هزار متر مربع است که دو هزار و ۴۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۶۰۰ متر مربع آشیانه آتش نشانی و محلی برای خودروهای امدادی مانند اورژانس است.
شهردار گوگد از تعریف مکانی برای اسکان اضطراری در هنگام بحران یا در راه ماندگان جاده در این مکان خبر داد و بیان کرد: منبع ذخیره ۴۰۰ مترمکعبی برای آبگیری خودروهای آتش نشانی در هنگام بحران و آبیاری فضای سبز محوطه و بلورهای اطراف در زمان های غیر بحران در ساختمان آتش نشانی گوگدایجاد شده است.

به گزارش شبستان در حاشیه آیین افتتاح آتش نشانی شهرداری گوگد مشکلات بافت فرسوده، تخصیص بودجه بیمارستان آیت الله گلپایگانی و کمربندی گوگد توسط شهردار و شورای شهر و معتمدان شهر گوگد مطرح شد که معاون استاندار وعده پیگیری در استان یا شورای هماهنگی شهرستان با حضور استاندار را داد./

کد خبر 1147098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha