رباط کریم کارنامه درخشانی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات دارد

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: شهرستان رباط کریم کارنامه درخشانی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در مراسم رزمایش مواسات سپاه ناحیه رباط کریم ابرازداشت: فردا که یوم الله ۲۲ بهمن  روز تجلی اتحاد و وحدت ملت ایران اسلامی حول محور ولایت است ما بار دیگر به دشمنانمان ثابت خواهیم کرد که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های امام راحلمان هستیم.

وی ادامه داد: ملت ایران یک بار دیگر با حضور خود به دشمنان اعلام خواهد کرد که تحریم ها و فشار های اقتصادیشان هیچ گونه تاثیری بر اراده ملت ایران نگداشته است.

امام جمعه رباط کریم گفت: شهرستان رباط کریم کارنامه درخشانی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات دارد، با توجه به این موضوع که خود دارای مردمانی با توان مالی کم اما با روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: در طی ۲ سال گذشته و در پی شیوع بیماری کرونا ۱۲ مرحله رزمایش مواسات را انجام داده و بیش از ۶۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است.

وی همچنین از فعالیت های خوب سپاه ناحیه رباط کریم و دیگر دستگاه ها در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1147124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha