بهره برداری از ۶ پروژه با اعتباری ۴۸ میلیارد تومان در سرایان

همزمان با دهه مبارک فجر، آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان با حضور سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سرایان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، در دهمین روز از ایام شکوهمند پیروزی انقلاب، آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پنج طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان با حضور سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استاندار در شهرستان سرایان آغاز شد.

 

در آیین بهره برداری از این طرح‌ها که با حضور «عباس زاده» سرپرست معاونت امور هماهنگی امور عمرانی استانداری همراه بود، کلنگ زنی عملیاتی گازرسانی به سه واحد صنعتی، تولیدی و گازرسانی به ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان، بازدید از کلینیک تخصصی پزشکان در زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و افتتاح دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام علی (ع) با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی خط تغذیه ای گاز روستای دوست آباد انجام شد.

 


«علیرضا عباس زاده» در آئین بهره برداری و بازدید از کلینیک تخصصی و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام علی (ع) سرایان با بیان اینکه دو طرح اکسیژن ساز و کلینیک باید مقدمه ای برای ارتقای سطح بیمارستان باشد، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی کلینیک تصریح کرد: در کمترین فرصت باید مدیران دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات مورد نیاز این پروژه را تامین و برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مهیا شوند.

 


وی در حاشیه بهره برداری از عملیات اصلاح شبکه آب شهرستان، اصلاح شبکه آب را از پروژه های مهم برشمرد که در کنار آبرسانی به روستاها باید به صورت جدی دنبال شود.

 


عباس زاده وجود ۷۰ کیلومتر شبکه آب شهری در سرایان را متذکر شد و گفت: حدود یک سوم آن به میزان ۲۵ کیلومتر فرسوده است و باید در دستور کار اصلاح و بازسازی قرار گیرد تا از هدررفت آب شرب و بهداشتی جلوگیری شود.

 


شایان ذکر است عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرستان سرایان به طول سه کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1147125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha