محفل نورانی انس با کلام وحی در آستارا برگزار شد

محفل نورانی انس با کلام وحی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مسجد امام سجاد(ع) شهر مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محفل نورانی انس با قرآن کریم شب گذشته(پنجشنبه، ۲۱ بهمن) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام سجد(ع) آستارا برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام«محمدمهدی حبیبی» در این آیین با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،اظهارکرد: انس با قرآن کریم، مقام خاص معنوی به انسان می‌بخشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه قرآن کریم از امتیازات خاص و ویژه‌ای برخوردار است، افزود: قرآن کریم، راه درست و روشن زندگی را به انسان‌ها نشان می‌دهد.

 

وی سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن دانست و تصریح‌کرد: جاری شدن پیام‌های قرآن در مراحل زندگانی انسان‌ها بسیار ارزشمند است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی جامعه اسلامی را نتیجه فاصله گرفتن از قرآن است، گفت: در آیات قرآن کریم به وحدت و همدلی بین مسلمین تاکید شده و اگر مسلمانان به آیات این کتاب آسمانی توجه کنند و با هم مودت و صمیمیت داشته باشند، هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

گفتنی است، قرائت قرآن توسط سید عادل شبیبی و امید چالاک و اجرای گروه تواشیح حضرت قائم(عج)  از جمله بخش های این آیین معنوی بود.

 

گفتنی است، محفل نورانی انس با کلام وحی به همت پایگاه بسیج شهید غلامرضا مورخی و مشارکت کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج)، هیئت امنای مسجد و سازمان مردم نهاد بنیاد فرهنگ ایثار برگزار شد.

کد خبر 1147140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha