برپایی خیمه های معرفتی با هدف جهاد تبیین انقلاب اسلامی ایران در ۳۵ بقعه متبرکه البرز

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) گفت: ۳۵ بقعه متبرکه در البرز با برپایی خیمه های معرفتی به جهاد تبیین انقلاب اسلامی ایران در ایام الله فجر پرداختند.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در جریان برپایی آیین خودرویی ۲۲ بهمن با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انقلاب اسلامی ایرانی به واسطه مردم و هدایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) محقق شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: در سطح استان البرز ۳۵ بقعه متبرکه میزبان ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر هستند که در آیین طنین انداز شدن نوای ملکوتی الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن نیز این بقاع متبرک محوریت داشتند.

 

وی اظهار کرد: برپایی خیمه های انقلاب با حضور مبلغان ویژه نوجوانان و جوانان با هدف معرفی قیام انقلاب مردم در سال ۵۷ و گفتمان های انقلابی از جمله این برنامه های محوری محسوب می شود.

 

وی اظهار کرد: جهاد تبیین انقلاب از جمله رسالت هایی است که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن تأکید داشته اند متناسب با این فرمایش بقاع متبرک با حضور مبلغین و مبلغات نسبت به تیین انقلاب برنامه های فرهنگی و هنری خود را اجرا کردند. 

 

 

کد خبر 1147144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha