میزبانی کانون شهید چمران مسجد اعظم شهرکرد از آخرین نشست تبیینی انقلاب اسلامی در دهه فجر

دهمین و آخرین نشست تبیینی انقلاب اسلامی با محوریت تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی همزمان با هفتمین یادواره شهدای مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین و عموم مردم در این مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، دهمین و آخرین نشست تبیینی انقلاب اسلامی با محوریت تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی همزمان با هفتمین یادواره شهدای مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین و عموم مردم در این مسجد برگزار شد.

 

نشست های تبیینی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء به همت کمیته مساجد دهه فجر و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به میزبانی مساجد شاخص شهرکرد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مجتبی محمدی» در آخرین نشست از این سری برنامه های تبیینی انقلاب، با بیان اینکه امروز جنگ روایت ها شکست یا پیروزی طرفین را مشخص می کند، گفت: در جنگ امام حسین(علیه السلام) با دشمنانش نیز هرچند ایشان و یارانش به شهادت رسیدند ولی روایت ها امام را پیروز نهایی جنگ خواندند.

 

فعال فرهنگی استان با تاکید بر اینکه امروز نیز جنگ روایت ها علیه انقلاب شکل گرفته است و ما نباید در این جنگ شکست بخوریم، افزود: دشمنان سعی دارند که آرمان انقلاب اسلامی را در ذهن مردم مسائل مادی جلوه بدهند در حالی که همگان می دانید که ما برای رفاه مادی انقلاب نکردیم هرچند رفاه جامعه هم باید تامین شود.

 

وی مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها در مسائل مختلف را از شگردهای دیگر ضعیف نشان دادن انقلاب توسط دشمنان برشمرد و اظهار کرد: مقایسه کردن باید منصفانه باشد و شرایط مختلف زمانی در آن لحاظ گردد.

 

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه امروز همه باید در راستای طرح تمدن اسلامی رهبر انقلاب حرکت کنیم، تصریح کرد: نباید با درگیر کردن خودمان به انتصابات از آرمان اصلی انقلاب که ساختن تمدن اسلامی است غافل شویم.

 

کد خبر 1147150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha