الیوم اتممت علیکم نعمتی/ حضور تمام قد کرمانی ها در مراسم ۲۲ بهمن

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی را بار دیگر به نمایش گذاشته است و مردمی از جنس غرور ملی هم اکنون عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم قدرشناس و انقلابی و ولایتمدار پایتخت مقاومت ایران اسلامی همگام با دیگر هموطنان با حضور پرشور خود، جشن ۲۲ بهمن ماه را آغاز کردند.

 

 

صدها خودرو از ساعات اولیه صبح امروز، جمعه(22 بهمن 1400) با مزین شدن به پرچم اقتدار و افتخار ایران اسلامی و عکس های سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در نقطه مبدأ خودروپیمایی یعنی فرودگاه کرمان حاضر شدند.

 

 

حرکت باشکوه و تماشایی خودروها در مسیر بولوار جمهوری اسلامی در حال خلق صحنه هایی ماندگار در فجر چهل  و سوم است.

 

 

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی را بار دیگر به نمایش گذاشته است و مردمی از جنس غرور ملی هم اکنون عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

 

 

حال و هوای مثال زدنی کرمان در ۲۲ بهمن ماه، حاکی از شوق بی نظیر ملتی است که عید حقیقی خویش را جشن گرفته است همانگونه که امام خامنه ای فرمودند «بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ماست. بیست و دوم بهمن، برای ملت ما در حکم عید فطری است که ملت در آن، از یک دوران روزه‌ی سخت خارج شد؛ دورانی که محرومیت از تغذیه‌ی معنوی و مادّی را بر ملت ما تحمیل کرده بودند. بیست و دوم بهمن، در حکم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیل های خودش را قربانی کرد. بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.»

 

کد خبر 1147173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha