آغاز مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کرمانشاه

مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همرا با خانواده های با خودروها، موتور سیکلت و دوچرخه های تزیین شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امسال با توجه به شیوع و تشدید سویه  جدید کرونا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمانشاه و بعضی  از شهرهای استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزار است.

 

 

براساس این گزارش، مراسم راس ساعت ۹.۳۰ دقیقه از میدان آزادی کرمانشاه آغاز و شرکت‌کنندگان با خودروهای شخصی خودروهای شخصی، امدادی و ورزشی، موتورسیکلت‌های معمولی و سنگین و دوچرخه سواران تزیین شده و همراه داشتن پلاکادرهایی با شعارهای انقلابی و پرچم جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی حضور و در طول مسیر با بوق زدن و روشن کردن چراغ های خودرو سالگرد پیروزی انقلاب را در این زمستان سرد به بهار تبدیل کردند.

 

 

همچنین،  در راهپیمایی امسال شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه‌گر»«مرگ بر استکبار »  « مرگ بر ضد ولایت فقیه»از بلندگوهای مستقر در طول مسیر و شرکت کنندگان در مراسم شنیده می‌شد.

 

 

گفتنی است،پیش از شروع مراسم در اطراف میدان آزادی پرچم ها و پلاکادرهای مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع  و برخی از افراد نیز با وسایلی که در منزل داشتند همچون پرچم‌ و کاغذهای رنگی خودرو خود را تزیین کرده بودند.

 

کد خبر 1147177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha