حضور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همچنان رو به رشد است

زینی وند با بیان اینکه حضور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن همچنان رو به رشد است؛ گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اجازه ندهیم مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی غبار بر روی دستاوردهای انقلاب قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند، جمعه(۲۲ بهمن) در ویژه برنامه « روز افتخار» سیمای مرکز کرمان به مناسبت 22 بهمن گفت: همه آرمان‌های انقلاب اسلامی را می توان در شعار محوری « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»  تعریف کرد.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به فراز و نشیب های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: با این وجود اما انقلاب همچنان توانسته استقلال خود را تقویت کند و در اوج خودباوری است و در حوزه آزادی‌ها هم ملت ایران از طبقات مختلفی که در دوران‌های تاریخی صورت گرفته بود، خارج شدند طبقاتی که اگر انقلاب نمی‌شد، هیچ گاه به ارکان حکومت و تصمیم‌گیری دسترسی پیدا نمی‌کردند، اما امروز هر فرد روستایی نیز می‌تواند شایستگی‌های خود را نشان دهد و در سمت‌های عالی کشور قرار گیرد و این آزادی در اوج است.

 

 

 

وی یکی از مصادیق آزادی در کشور را دعوت رهبری معظم انقلاب از دانشجویان و مطالبه‌گران دانست و تصریح کرد: در دنیا ملتی را سراغ نداریم که رهبری دینی و مذهبی آنها چنین عمل کند و در حوزه‌های سیاسی نیز شاهد اتفاقات مثبتی در انقلاب اسلامی هستیم.

 

 


زینی وند با بیان اینکه در حوزه مردم سالاری نیز همه ابعاد آن را می‌بینیم و همه شئون کشور بستگی به رأی مردم دارد و مسئولان کشور با رأی مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند؛ افزود: در مباحث اسلامی نیز با نظارت و رهنمودهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان ادعا کرد ارکان، اصل و هویت نظام ما بر ارکان اسلامی باقی مانده و در حال تقویت است.

 

 

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی طی همه این سال ها نشان دادند که همچنان حضور دارند و با وجود محدودیت‌های کرونایی، مردم با خودروهای خود شرکت می کنند؛ گفت: حضور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن همچنان رو به رشد است. 

 

 


استاندار کرمان وحدت را از برکات انقلاب اسلامی دانست که نشان می‌دهد مردم اصل نظام و محوری که ایجاد شده را قبول دارند و در حال تقویت است و برای مردم پذیرفته‌‌تر می‌شود.

 

 

وی سپس با اشاره به دستاوردهای داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد که ملت‌ها به خودآگاهی و خودباوری و اعتماد به نفس برسند و برخی از ملت‌ها را به این نتیجه رساندیم که همه تصمیم‌ در دست حکومت‌های خانوادگی و موروثی نیست و ملت‌ها تأثیر زیادی بر سرنوشت خودشان می‌توانند داشته باشند.

 

 


زینی‌وند به تأثیر انقلاب اسلامی بر خیزش های منطقه اشاره و تصریح کرد: این خیزش‌ها و بیداری ملت‌ها از تغییر مرزهای جغرافیایی جلوگیری کرده و مبدأ آن جمهوری اسلامی تحت عنوان قدرت هوشمند، نبردهای نامتوازن و گروه های فراملی است که ما در منطقه خاورمیانه از آن به مقاومت اسلامی یاد می کنیم.

 

 

وی تأکید کرد: این پس در طول تاریخ در دانشگاه ها در تدریس دروس حوزه های جنگ و جنبش‌ها، جریان مقاومت را داریم که راس آن حکومت و نظام جمهوری اسلامی و الگو و مصداق آن شهید سلیمانی است و رفتار شهید سلیمانی در خارج از مرزها که کاملاً منطبق بر موازین حقوق بین‌الملل هم بوده و به دعوت رسمی مسولان آن کشورها حضور یافته است، به عنوان الگوی موفق جنگ های نامتقارن در دانشگاه‌های دنیا تدریس خواهد شد. 

 

 

 

زینی وند در پایان تأکید کرد: دهه فجر و مناسبت‌ها را به تبیین برای امیدواری در جهت معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کنیم و به گفته رهبر معظم انقلاب، اجازه ندهیم مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی غبار بر روی دستاوردهای انقلاب قرار دهد.
 

کد خبر 1147184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha