مساجد باید مانند زمان انقلاب به محور محله تبدیل شوند

حجت‌الاسلام فاضلی گفت: امروز با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، مساجد وظیفه دارند مانند زمان انقلاب به عنوان محور محله قرار گیرند.

«حجت‌الاسلام سید علی فاضلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده که زمین را بندگان خوب من به ارث می‌برند و حاکم آن می‌شوند.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه شخصیت امام خمینی (ره) نقش بسیار تأثیرگذاری داشت و رمز موفقیت انقلاب بود افزود: اگر تاريخ بشریت را ورق بزنيم می‌بینیم که افراد صالح و نیکوکار که در رأس آن پیامبران بودند، برای هدایت مردم از سلاح استفاده نکردند بلکه کلمه توحید به معنای ارتباط با خدا را مورد استفاده قرار دادند.

 

وی اذعان کرد: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی والا، متعالی و پاک بود و با هدف اینکه این خدا است که باید حاکم باشد، توانست دل‌های مردم را به دست بیاورد و انقلاب را رقم بزند.

 

حجت‌الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه انقلاب کار ساده‌ای نیست بلکه نياز به پشتوانه‌ای قوی دارد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز مطابق گفتار و اهداف امام راحل در حال هدایت انقلاب هستند.

 

وی به مباحثی پیرامون دهه فجر پرداخت و عنوان کرد: ضرورت‌ دارد اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تببین شوند.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک با بیان اينکه دشمنان ما که ادعای ابرقدرت جهانی را دارند از ایران می‌ترسند بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمود که مساجد سنگر هستند و انقلاب اسلامی هم از مساجد کلید خورد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، مساجد وظیفه دارند مانند زمان انقلاب به عنوان محور محله قرار گیرند.

 

کد خبر 1147186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha