توطئه های دشمن برای مایوس کردن مردم از نظام و انقلاب بی فایده است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی تمام توطئه های دشمنان مستکبر را خنثی کرده و استکبار هرساله در ۲۲ بهمن نتیجه تلاش های بی شمار خود را باحضور گسترده مردم در راهپیمایی مشاهده می کند .

حجت الاسلام  جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : مردم با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بردهان دشمنان و یاوه گویان  این انقلاب و نظام می زنند.

 

َ
 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود : مردم با حضور خود در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن پیام ایستادگی و ماندن بر عهد و پیمان خود با آرمانهای انقلاب اسلامی ، شهداء و امام شهداء را به جهانیان مخابره خواهند کرد .

 

 

وی خاطر نشان کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکی از ارزشهای نهادینه شده در جامعه است که هرساله با حضور خودجوش مردم انقلابی ایران اسلامی انجام می شود.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد : دشمنان نظام و انقلاب از حضور مردم در راهپیمایی بسیار خشمگین می شوند و برای خانه نشین شدن مردم و عدم حضور آنها در راهپیمایی تمام امپریالیسم رسانه ای خودرا بکار می‌گیرند اما با بصیرت مردم تمام نقشه های آنها خنثی شده و هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید .

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب  اظهار کرد: ملت ایران نشان داد که صحنه را خوب می‌فهمد و خوب درک می‌کند و دشمن را خوب می‌شناسد و به رغم همه مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد می‌ایستد، مقاومت می‌کند و پیروز می‌شود و در واقعا ملت ما این افتخار را داشت که با انقلاب اسلامی، اسلام را انتخاب کرد و این کار بسیار بزرگی است.

کد خبر 1147187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha