کانون‌های مساجد باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را تبیین کنند

غلامی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع جهاد تبیین، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با الگوبرداری از خط امام (ره) و رهبری در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت و دستاوردهای بزرگ این ۴۳ سال را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامى که در سپیده‌دم ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سرزمین ایران به رهبرى پیامبرگونه امام خمینى (ره) طلوع کرد و اعجاز بزرگ قرن را رقم زد، دستاوردهاى فراوان و بی‌سابقه‌ای اى در حوزه‌هاى گوناگون به ارمغان آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک با بیان اینکه تغییر نگرش و دیدگاه مردم نسبت به ارزش‌های والای انسانی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود افزود: نوع نگرش و دیدگاه افراد و میزان وقوف و آگاهی آنها بر اوضاع قبل و بعد از انقلاب در پاسخگویى آنها به این مباحث، نقش اساسى دارد.

 

وی اذعان کرد: شکستن ابهت پوشالى ابرقدرت‌هایی از جبهه شرق و غرب با دیدگاه‌های مختلف لیبرالی و کمونیستی، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران عالم، الگوسازى براى ملت‌هاى مستضعف و باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان و بیدارى امت اسلام و صدور انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا از جمله دستاوردهای دهه فجر و انقلاب اسلامی به حساب می‌آیند.

 

غلامی تصریح کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تحول معنوى و اخلاقى ملت و تبدیل ملت مسلمان ایران به مردمی شجاع و جهادگر و شهادت طلب صورت گرفت که نمود اصلی آن در هشت سال دفاع مقدس کاملاً روشن بود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع جهاد تبیین، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با الگوبرداری از خط امام (ره) و رهبری در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت و دستاوردهای بزرگ این ۴۳ سال را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند چرا که نسل جوان با هجمه فراوان ضد فرهنگ اسلامی توسط دشمن مواجه است.

 

مدیر کانون شهید آوینی اندیمشک یاد آور شد: این کانون همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گلبانگ ندای الله‌اکبر و چراغانی و تزئین فضای کانون و حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، این حماسه بزرگ را گرامی می‌دارد.

 

کد خبر 1147190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha