دشمن وارد جنگ رسانه‌ای تمار عیار بر علیه انقلاب اسلامی شده است

حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: اکنون دشمن وارد جنگ رسانه‌ای تمار عیار بر علیه انقلاب اسلامی شده است و ما وظیفه داریم طبق بیانات مقام معظم رهبری، تبیین واقعیت‌ها را انجام دهیم تا مردم، نقاط قوت و پیشتازی کشور را ببينند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند قادر و پشتیبانی مردم متدین ایران اسلامی، یکی از بزرگترین انقلاب‌های تاریخ را رقم زد.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اينکه امام راحل در سال ۱۳۵۷ یکی از پایدارترین انقلاب‌های دنیا را ایجاد کرد افزود: حکومت ما حکومتی دینی و مردمی به حساب می‌آید و برخلاف گذشته، در این حکومت مردم‌سالاری وجود دارد.

 

وی اذعان کرد: پس از انقلاب اسلامی، همه مسائل در گرو رأی و نظر مردم هستند و رهبری، مجلس خبرگان، قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و بقیه ارگان‌ها به واسطه انتخاب مردم تعیین می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۳ سال سختی‌های زیادی همچون هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های کمرشکن، فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی را تجربه کرده و پشت سر گذاشته و بر مدار «ما می‌توانیم» و «خودباوری» ایستاده است.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی انقلاب هستیم عنوان کرد: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، در بسیاری از عرصه‌ها و زمینه‌ها برخلاف گذشته، پیشتاز هستیم.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: مشکلات اقتصادی که در حال حاضر وجود دارد به دلیل انقلاب و فرهنگ و تفکر انقلاب نیست بلکه به‌خاطر وجود افرادی ضعیف و نالایق است که مدیریت کشور را معطل غرب و آمریکا کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: اکنون دشمن وارد جنگ رسانه‌ای تمار عیار بر علیه انقلاب اسلامی شده است و ما وظیفه داریم طبق بیانات مقام معظم رهبری، تبیین واقعیت‌ها را انجام دهیم تا مردم، نقاط قوت و پیشتازی کشور را ببينند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سایر مجموعه‌های فرهنگی باید به مسئله دشمن‌شناسی توجه ویژه‌ای داشته باشند و نقاط قوت کشور در عرصه‌های مختلف را نشان دهند.

 

کد خبر 1147194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha