عظمت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است/ لزوم لبیک به جهاد تبیین

حجت الاسلام مشرفی با تأکید بر لزوم لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای جهاد تبیین و روشنگری، گفت: عظمت ملت ایران اسلامی دشمن را به زانو درآورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محسن مشرفی» ظهر امروز (۲۲ بهمن) در خطبه های نماز جمعه بیرجند با گرامیداشت ۲۲ بهمن اظهار کرد: در طول این چهار دهه حماسه‌های عظیم و معجزه آسایی را این ملت در مقابل فشارهای دشمنان آفریدند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در این جنگ تبلیغاتی حرکت‌های رسانه‌ای ما در مقابل دشمن ناچیز است و در این زمینه‌ها ما واقعا کم کاری داریم، افزود: دشمن با تمام ساز و برگش وارد جنگ شده و ما هم وظیفه داریم با تمام توان وارد عمل شویم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ضروری ترین کارها بیان دستاوردها و اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: اکنون وقت این است که حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، فعالان رسانه‌ای، جوانان، مسئولان و آحاد ملت انقلابی به اعلام جهاد تبیین فرماندهی معظم کل قوا لبیک بگویند.

 

حجت الاسلام مشرفی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین و روشنگری در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان قسم خورده واجب فوری و اعلام جهاد عمومی توسط مقام معظم رهبری برای ملت ایران است، افزود: برای تحقق این مهم در درجه اول متولیان رسانه‌ها و فضای مجازی باید دست به کار شوند و در وهله دوم هر کسی که منبر و مسئولیتی دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان انسانیت از ملت غیور ایران ناراحتند و‌ صف آرایی کردند و دست به تهاجم ترکیبی همه جانبه زدند و دیکتاتوری رسانه‌ای را به سایر دیکتاتوری‌های خود افزودند، اضافه کرد: امروز سیاست قطعی رسانه‌های معاند تحریف و ‌بزک کردن رژیم طاغوتی و ساواکی است که دستش به شکنجه و ‌خون مردم آلوده است.

 

وی ادامه داد: دشمنان تا می توانند چهره انقلاب و امام و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را با تبلیغات عظیم رسانه‌ای مخدوش و حقایق را کتمان می کنند اما اگر نقطه ضعفی باشد ۱۰۰ برابر آن را بزرگ می‌کنند.


حجت الاسلام مشرفی به دستاوردهای انقلاب اشاره و بیان کرد: ملت ایران فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی را به کشورهای دنیا صادر کردند و نفس دشمن را به شماره انداختند.

 

به گفته وی از دستاوردهای مهم سیاسی انقلاب رفع خفقان و فساد سیاسی و اخلاقی و حاکم کردن نظام مردم سالاری دینی بود. در آن زمان سیاست خارجی با منافع بیگانگان تنظیم می‌شد اما امروز با توجه به منافع ملی تنظیم می‌شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند به وضعیت اقتصادی نامناسبت و کمبود امکانات در دوران پهلوی اشاره و تصریح کرد: در آن زمان تنها پنج درصد مواد غذایی در کشور تولید می‌شد اما امروز ۹۰ درصد نیاز غذایی مردم در کشور تولید و‌ حتی صادر می‌شود.

 

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی و فرهنگی، نظامی، علمی، گفت: هنر دستگاه پهلوی از دست دادن کشور و سرکوب و شکنجه ملت بود اما امروز با رسیدن به خودکفایی در تشکیلات نظامی و دور راندن دشمن، کمک‌های نظامی و مستشاری به کشورهای منطقه می‌دهیم.

 

وی با تأکید بر اینکه عظمت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است، افزود: امروز دشمنان به صورت‌های مختلف شکست خود را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید کارزار فشار حداکثری برای آمریکا تبدیل به کارزار شکست شده که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران استکبار و صهیونیست و استکبار را زیر پا خواهیم گذاشت و پرچم انقلاب را دست صاحب اصلی آن خواهیم سپرد.

 

 

 

کد خبر 1147199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha