آغاز خروش مردم مازندران در زیر باران

جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز ۲۲بهمن به یاد بهمن ۵۷با حضور گروه‌های مختلف مردم دیار علویان زیر باران آغازشده است و مازندرانی ها با وجود ریزش باران فوج فوج درحال پیوستن به صف های راهپیمایی ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ۲۲ بهمن را تاریخ هرگز نمی‌تواند از صفحه خود پاک کند، و جوش و خروش امت اسلامی ایران، آنچنان برگ زرینی را ورق زد که مستکبرین هم، هرگز نخواهند توانست آن را تحریف کنند و این مردم قدرشناس ایران اسلامی نیز در این روز باری دیگر از دقایقی پیش به صحنه آمدند تا به استکبار بفهمانند که پیروزی مستضعفین بر مستکبرین حتمی و وعده الهی است.

 

حلاوت و شیرینی پیروزی مستضعفین بر مستکبرین در بهمن ۵۷آنقدر لذت بخش بوده است، که با گذشت چهل و سه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، امت خداجو و ولایتمدار ایران عزیز، برای بودن در صحنه همچنان ذوق و شوق دارند، و با وجود اینکه در چله دوم انقلاب قرار داریم، اما مردم انقلابی ایران اسلامی مصمم‌تر از هر سال وارد صحنه می شوند و به پاس رخداد عظیم الهی، با برپایی جشن های مردمی، از ۲۲بهمن سال ۵۷به تیکی یاد می کنند.

 

مردم مازندران که در پیروزی انقلاب کم نگذاشتند و در به ثمر رسیدن آن رشادت‌ها به خرج دادند و هرآنچه در توان داشتند، عرضه داشتند، همچنان در صحنه هستند، و فریاد ای رهبر آزاده، مازندران آماده را حماسه سرایی می‌کنند و امروز باوجود ریزش باران رحمت الهی آمدند تا با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن از سواحل خزر فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سربدهند تا به دنیا اثبات کنند که خون شهدای انقلاب هنوز در رگهای مازندرانی‌ها در جریان است و به فراموشی سپرده نخواهد شد.

 

 مردم مازندران امروز در شرابط بحرانی کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صحنه آمدند، تا علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا، و بیعت مجدد با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اثبات کنند که۲۲بهمن امسال، همان  ۲۲بهمن سال ۵۷است، و مبارزه با مستکبرین، تا پیروزی نهایی مستضعفین ادامه دارد.

 

مسیر راهپیمایی در مرکز مازندران که در جرگه شهرهای نارنجی قرار دارد از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا در حال انجام است. مراسم جشن ۲۲ بهمن در شهرستان‌های قرمز کرونایی این خطه از شمال کشور به صورت راهپیمایی خوردویی و موتوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال  انجام است.

کد خبر 1147200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha