آیین تجهیز و نوسازی ناوگان خودرویی پلیس خراسان جنوبی برگزار شد

آیین تجهیز و نوسازی ناوگان خودرویی پلیس خراسان جنوبی امروز ‌(۲۲ بهمن) با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی و فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز (۲۲ بهمن) در آیین تجهیز یگان خودرویی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: ما در حالی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نظام و ملت ایران طی این چهار دهه فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته اند. 

 

وی ادامه داد: خباثت دشمنان خارجی و عوامل آنها در داخل، فتنه ها و آشوب هایی را برای کشور رقم زده اما با همه این مشکلات شاهد سربلندی و موفقیت کشور در عرصه های مختلف هستیم. 

 

به گفته وی، تمام توفیقات کشور بدون وابستگی به بیگانگان و بدون تکیه بر شرق و غرب  و در حالی رقم خورد که هیچ علم و فناوری اجازه ورود به کشور نداشت. 

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به توفیقات کشور در عرصه های علوم پزشکی تصریح کرد: ما در حالی در پیوند اعضا موفق هستیم و در چند استان این عمل انجام می شود که گیوند اعضا تنها در انحصار چند کشور اروپایی بود. 

 

قناعت ادامه داد: ما در شمار ۱۰ کشور عضو باشگاه هسته ای کشور هستیم و در علوم فضایی به حدی رسیده ایم که ماهواره به فضا می فرستیم. 

 

وی متذکر شد: این توفیقات در حالی رقم خورده که در رژیم پهلوی اصلاً تصور نمی شد ایران به خودکفایی برسد و حتی برخی از استحاله شده های داخلی هم باورشان این است که ما باید مدیر از خارج وارد کنیم چون در داخل این توانمندی وجود ندارد. 

 

به گفته وی؛ گزارش این توفیقات بر اساس آمارهای سازمان ملل ارائه می شود. 

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان صحبت هایش به این بیانات رهبری اشاره کرد که «هم دوستان و هم دشمنان بدانند، ما در عرصه‌ی جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم؛ همین کارهای این چند روز کارهای امنیتی بود، مردمی که نبود. در عرصه‌های مختلف دشمن را عقب زدیم و به توفیق الهی در عرصه‌ جنگ اقتصادی هم به‌طور قاطع دشمن را عقب خواهیم زد».

 

قناعت اظهار امیدواری کرد؛ با روی کار آمدن دولت سیزدهم و حاکم شدن فضای کار و خدمت به مردم، در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

 

 

کد خبر 1147205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha