لزوم رفع مشکلات فارس حوزه های راه، ریل و مسکن توسط وزیر راه و شهرسازی

عزیزی گفت: وزیر راه و شهرسازی در حوزه های راه، ریل و مسکن باید به وعده های خود در خصوص استان فارس عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌ های استان فارس گفت: وزیر راه و شهرسازی در حوزه های راه، ریل و مسکن باید به وعده های خود در خصوص استان فارس عمل کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر راه و شهرسازی، پیش از رای اعتماد و پس از آن قول داده بود که با جدیت مشکلات و کاستی های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کند و ما منتظر تحقق این وعده ها هستیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار داریم در سفر 2 روزه خود به فارس، مسائل مختلف استان بررسی کنید و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.

عزیزی تاکید کرد: از موضوع آزادراه ها، بزرگراه ها و چهار خط ریلی فارس که چندین سال معطل مانده، به راحتی نمی توانیم بگذریم ونواقص در دوران مسئولیت شما نیز باقی بماند.

وی ادامه داد: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و در مورد بحث مسکن اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز با این حجم حاشیه نشینی رها شود از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی را باید پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان فارس را در این موارد رفع کنیم.

کد خبر 1147206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha