حضور اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در کنار سایر مردم با خودروهای شخصی خود به خیابان‌ها آمدند تا به برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند.

 

بچه مسجدی های چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خودروهای خود را با شعارهای انقلابی، تصاویر امام (ره) و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کرده اند و جلوه ای ویژه به مراسم امسال داده‌اند.

 

تشکیل کاروان های شادی و پخش سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایی خودرویی از جمله برنامه های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری است.

 

امسال نیز همانند سال های قبل فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برنامه های فرهنگی در همه مناطق استان چهارمحال و بختیاری جشن انقلاب را با حضور آحاد مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برپا کردند.

 

برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری مسابقات قرآنی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ایام الله فجر انقلاب اسلامی بود.

 

برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی و فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ایام الله فجر انقلاب اسلامی بود.

 

عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاتر مسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ایام الله فجر انقلاب اسلامی بود.

 

کد خبر 1147209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha