دشمن همواره در صدد کتمان یا آسیب رسانی به دستاوردهای انقلاب اسلامی است

جاسمی، گفت: دشمنان انقلاب و نظام در تمامی زمان ها در صدد کتمان یا آسیب رسانی به دستآوردهای انقلاب و ایران اسلامی هستند.

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی که در سپیده دم ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سرزمین ایران به رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) طلوع کرد و «اعجاز بزرگ قرن»را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد.
 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با بیان اینکه یکی از نخستین و مهم ترین دستآوردها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود یکی از دستآوردهای مهم و کلیدی انقلاب است، و بر اساس قانون اساسی مسئولیت نگهبانی از دستآوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، موظف است دستآوردها را بشناسند و سپس راهکارهای مناسب جهت حفاظت از هر یک از این دستاوردها را در پیش گیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دستآوردهای فراوانی دارد. این دستآوردها در نظر و سخن امام خمینی دستآوردهایی بی نظیر در حوزه های مختلف است که انقلاب اسلامی را از سایر انقلابات متمایز ساخته است. دستآوردهایی در حوزه های جهانی، معنویت و اخلاق، دین، فرهنگ، سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعی ، نظامی از این رو، دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد کتمان یا آسیب رسانی به دستآوردهای یاد شده هستند. 

 

 

جاسمی  با اشاره به اهم دستآوردهای انقلاب اسلامی از دیدگاه معمارکبیر انقلاب تصریح کرد: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت ها، صف آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران،  باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان، الگوسازی برای ملتهای مستضعف،حمایت از مسلمانان آزاده و همگرایی امت اسلام است .

 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم اظهار کرد: امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی می کنند و جمهوری اسلامی ایران این هنر را کرده که بت های عظیم تخیلی را شکسته و رعب و وحشت را از دل مظلومان برداشته و در دل ستمگران گذاشته است و این خود از یک ملت بی عده و عده کافی معجزه ای است که به ید قدرت الهی تحقق یافته است.

 

 

وی گفت:  به برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است  و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فرو ریزد.

 

 

جاسمی در پایان تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روش های مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد.

 

کد خبر 1147218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha