باید ۲۲ بهمن برای نسل‌های آینده سرمشق  شود

ملکیان، گفت: خورشید اسلام در آینه دهه فجر درخشیده و به ما منعکس شد و باید ۲۲ بهمن رای برای نسل‌های آینده سرمشق قرار گیرد.

غلامرضا ملکیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزرای شبستان در کرمانشاه گفت: باید برنامه های دهه فجر  به شکلی اجرا شود  که یاد و خاطر شهدا در دل جوانان و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی برای همیشه زنده بماند .

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور افزود: دهه مبارک فجر  فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اثرگذار است که باید در این ایام در درون مردم ایجاد انگیزه و نشاط  بیشتری ایجاد شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انقلاب جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید. در این روز مردم کشور ایران به خیابان‌ها می‌آیند و در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند. این انقلاب تحت رهبری امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی به پیروزی دست یافت.

 

 

ملکیان تصریح کرد: دهه مبارک فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است .

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتبی فرهنگی ،مسابقه کاریکاتور (فضای مجازی)، برپایی  محفل ادبی شعر انقلاب،  مسابقه عکس سلفی از راهپیمایی ۲۲ بهمن، افتتاحیه نمایشگاه هنری، برگزاری محفل قرآنی نونهالان قرآن آموز ، زنده نویسی خوشنویسی ، افتتاح نمایشگاه گروهی خوشنویسی، برگزاری جشنواره قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی و  مسابقه ساخت آدمک  از مهمترین برنامه های این ایام الله بوده و است.
 

 

 

وی در پایان  بااشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌ های آزادی‌ خواه از این انقلاب بی‌ نظیر الهام می‌ گیرند گفت: روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ ی شرایط به خیابان ها می آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می دهند؛ این خیلی باعظمت است.

کد خبر 1147243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha