اجرای طرح دوخت رایگان چادر به همت خادمیاران رضوی میاندورود

شفیعی گفت: همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی به منظور ترویج فرهنگ حجاب اسلامی، به همت خادمیاران رضوی روستای اسرم شهرستان میاندورود برای افراد نیازمند چادر به صورت رایگان دوخته شد.

«سید تقی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به خدمت رسانی خادمیاران افتخاری امام رضا( ع) به نیازمندان و افراد کم برخوردار در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی و سیره عملی امام مهربانی ها اشاره و اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی همانند غبارروبی گلزار شهدا، مسابقه نقاشی نونهالان، نمایشگاه صنایع دستی و ... به همت کانون خدمات عمومی روستای اسرم، پایگاه های بسیج و خادمیاران رضوی درحال انجام است.

 

مسئول دفتر کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود افزود: همچنین دوخت چادر به صورت صلواتی برای خانواده ‌های نیازمند و در راستای ارتقاء حجاب اسلامی توسط خادمیاران انجام شد.

 

 

وی اذعان کرد:همانطور که بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند هم اکنون هم در تمام زمینه‌ها به خصوص طرح‌های جهادی به پاس گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در رده اول خدمات جهادی قرار دارند.

کد خبر 1147252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha