فریاد صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب مردم شرق مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم شرق مازندران در بهشهر، نکا و گلوگاه امروز با نمایش اقتدار و ایستادگی مردم شرق مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر باران رحمت الهی، صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب را فریاد کردند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری / مردم شهید پرور بهشهر امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زیر باران رحمت الهی با خلق حماسه ای دیگر، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند.
 

در بهشهر که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت راهپیمایی خودرویی با حضور اقشار مردم و همچنین مسوولان و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان قدس بهشهر آغاز شد و تا بیمارستان شهدا و مصلای بهشهر ادامه یافت.

مردم نکا هم در راهپیمایی خودرویی خود از میدان امام حسین(ع) نکا تا مصلای این شهرستان را به صورت خودرویی راهپیمایی کرده و ضمن بیان اتحاد و همبستگی و اقتدار خود، استکبارستیزی خود را فریاد کردند.

 

«سیده رقیه موسوی» به عنوان یکی از شهروندان بهشهری حاضر در این راهپیمایی که به صورت پیاده با یکی از دوستانش شرکت کرده است؛ گفت: امکان حضور به صورت خودرویی برای ما فراهم نیست و امروز به اتفاق همسر و یکی از دوستانم در این راهپیمایی شرکت کردم تا با حضور خود ایستادن پای انقلاب را ثابت کنیم.

این شهروند بهشهری به خبرنگار شبستان می گوید: ایران اسلامی همه زندگی و شرف ماست و ما برای حراست و حفاطت از این شرف خود و ایران اسلامی زیر این باران رحمت الهی و این سرمای زمستان آمدیم تا اعلام کنیم که گرما و سرما در ما اثری ندارد و پای ارزش های انقلاب ایستاده ایم.

 

«قاسم میرزایی» هم که با فرزند خردسالش در این راهپیمایی شرکت کرده معتقد است؛ برای اقتدار ایران اسلامی باید همیشه و همواره آماده در میدان بود و پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاد.

 

این شهروند شرق مازندران با اعلام اینکه همسرم بیمار است و شرایط خوبی برای حور ندارد اما ما را تشویق کرد که حتما در این راهپیمایی شرکت کنیم و ما آمدیم تا مثل همه سال های گذشته اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: ماندن و ایستادن پای نظام و وطن ارزشی ماندگار برای ماست که هیچ گاه دست از این ارزش ها بر نمی داریم و تا پای جان برای وطن و ایران عزیزمان ایستاده ایم.

 

حجت الاسلام «مهدی خوشرو» هم با اعلام اینکه مسیر راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در بهشهر، از میدان قدس بهشهر آغاز شد و تا بیمارستان شهدا و مصلای بهشهر با سخنرنی غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بوده است؛ خاطر نشان کرد: مردم امروز به تمام معنا ماندگاری خود را پای ارزش های انقلاب ثابت کردند و شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی خودرویی بودیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار شبستان افزود: مردم با حضور پر شور خودرویی خود در این راهپیمایی نشان دادند که همچنان پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ابیستاده اند و لحظه ای از این ارزش ها دست بر نمی دارند.

 

وی یادآور شد: حضور مردم در این راهپیمایی پاسخ کوبنده ای به معاندان و یاوه گویان علیه نظام اسلامی بوده است و مردم به دشمنان فهماندند که هیچ یک از توطئه های آنان بر ما کارساز نیست و اثری بر ما ندارد.

به گزارش شبستان، امروز مردم شرق مازندران همگام و هم صدا با مردم مازندران و همه ایرانیان سربلند و سرافراز در راهپیمایی 22 بهمن پای میدان آمدند تا ثابت کنند که ماندن پای انقلاب و ارزش ها برای آنان از هر چیزی مهمتر است و اعلام کردند که تا آخر ایستاده ایم و هیچ یک از توطئه ها و ترفندها و تحریم های دشمنان بر ما کار ساز نیست.

کد خبر 1147256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha