مسئولان با  خدمت صادقانه قدردان ملت باشند

امام جمعه دهلران گفت: مردم ایران اسلامی ثابت کرده که به نظام و انقلاب وفادارند، مختلف مسئولان باید قدردان این ملت باشند و با خدمت صادقانه جواب این وفاداری را بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در دهلران، به علل و عوامل پیرزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار  کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی باصلابت تر، کوبنده و توانمندتر از گذشته مسیر رشد، تعالی و استکبار ستیزی خود را ادامه می دهد.

 

امام جمعه دهلران تصریح کرد: ایمان و اعتقادات مردم، وجود رهبری مدیر، مدبر، فقیه و شجاع و از طرفی وحدت امت باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

وی افزود: علیرغم همه توطئه ها و فتنه های دشمنان، امروز ما چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و مسیر سربلندی و اقتدار را ادامه می دهم.

 

امام جمعه دهلران گفت: امروز انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان طوفانی تر و بالنده تر از گذشته مسیر اقتدار  و استکبار ستیزی را طی می کند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: رهبر معظم انقلاب با وجود این ملت اسلامی و ولایی پرقدرت و توانمند از نظام در همه عرصه دفاع و حراست می کند.

 

وی به جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت دستاوردهای مختلف و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند و سپاه پاسداران، دشمن شکست خورده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی گفت: باید با کار جهادی و خدمت صادقانه برای حل مشکلات این مردم تلاش مضاعف کنید.

 

گفتنی است، راهپیمایان دهلرانی با حمل پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و سر دادن شعارهای استکبار ستیزی از میدان انقلاب تا میدان بسیج راهپیمایی و در پایان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و همچنین تکبیرهای خروشان خود قطعنامه سراسری را تایید کردند.

 

کد خبر 1147257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha