آئین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر گلسار

مردم مومن و انقلابی شهر گلسار با حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مردم مومن و انقلابی شهر گلسار با حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. 

 

براساس این خبر، مسجد جامع شهرگلسار، با حضور خانواده های معظم شهدا ، مسئولین شهرستانی ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مردم شهید پرور و ولایتمدار گلسار در مساجد و حسینیه های شهر گلسار میزبان جشن انقلاب مردم است.

 

آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر گلسار با اجرای محفل انس با قرآن با قرائت حجت الاسلام والمسلمین نجفی ، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صفوی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و شعرخوانی در وصف ایام الله دهه فجر و مولودی خوانی در آستانه میلاد با سعادت امام محمد تقی (ع) و حضرت علی اصغر (ع) با همت حسن کوه فلاح و بانگ تکبیر الله اکبر توسط حاضران به همت هیئت امنای مسجد ، هیئت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و پایگاه بسیج شهید صفاخیل برگزار شد.

 

آیینی نیز در حسینیه حضرت سیدالشهداء(ع) با اجرای محفل انس با قرآن ، اجرای گروه سرود توسط نوجوانان بسیجی ،  سخنرانی سید هادی افتخاری و بانگ تکبیر الله اکبر توسط حاضران به همت هیئت امنای حسینیه حضرت سیدالشهداء (ع) و پایگاه های بسیج برادر و خواهر برگزار شد.

 

لازم به ذکر است در در سطح شهر و مراسمات مذکور به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن نورافشانی توسط شهرداری و حوزه بسیج تهیه و اجرا شد. 

 

 

کد خبر 1147279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha