۲۲بهمن نمایشی از اقتدار در گیلان/ حضور مردم چشمگیر بود

همزمان با ۲۲ بهمن مردم شهرستان‌های سراسر گیلان با حضور چشمگیرشان حماسه دیگری آفریدند و اقتدار ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.

خبرگزاری شبستان_ گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: اقشار مختلف مردم شهرستان‌های مختلف گیلان از رودسر تا آستارا از انزلی تا رودبار، صومعه‌سرا، ماسال و فومن بویژه جوانان و نوجوانان با خلق حماسه‌ای دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

مردم غیور گیلان بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر همبستگی و همدلی خود را نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دهند.

 

هوای سرد بهمن نتوانست ذره‌ای در اراده مردم انقلابی خلل ایجاد کند و مردم این دیار با بصیرت در چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در رژه خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور پرشور خود یکبار دیگر به دشمنان انقلاب فهماندند که همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری خود هستند و تحریم ها و مشکلات اقتصادی دشمنان هرگز آنان را از هدفشان دور نخواهد کرد.

 

 

«وحید پورحضرت» در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن، یعنی، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است».

 

فرماندار ماسال افزود: ۲۲ بهمن، یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی، یعنی ایمان، پیروزی آفرید.

 

وی گفت: حضور حماسی، انقلابی و پرشور مردم در صحنۀ نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن و شرکت در راهپیمایی خودرویی و موتوری، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رحمةالله علیه) و شهدا و لبیک به فراخوان مقام عظمای ولایت «مد ظله العالی» است.

 

پورحضرت راهپیمایی ۲۲ بهمن را فرصتی مغتنم برای نشان دادن قدرت مردمی ایران اسلامی به دشمنان کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان ما شاهد حماسه‌ای دیگر از ملت ایران بودند چون ما امسال در سالگرد پیروزی انقلاب با وجود بیماری منحوس کرونا، شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از سال های قبل بیان کردیم.

 

«محسن جعفری» با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از چهل و سه سال مقاومت مردم شریف ایران برای پایبندی به عهدی که با امام راحل و شهیدان بسته اند، شاهد هستیم سردمداران بزرگترین قدرت های بین المللی رسماً اعتراف به شکست آخرین دسیسه های شیطانی خود برای از پای در آوردن ملت ایران دارند و از شکست مفتضحانه کمپین فشار اقتصادی حداکثری سخن می گویند.

 

 

 فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: روحِ استقلال طلبی و عزتمندی تا سرحد شهادت برای برپایی حکومت قرآنی و اسلامی که امام عزیز در کالبد ایرانیان دمید، پس از گذشت چندین سال به رغم همه مشکلات و در تار پود وجود ایرانیان وفادار به خون شهیدان، بیشتر از هر زمانی می‌جوشد.

 

وی گفت: بی شک در این مسیر چهل و سه ساله برای فتح قله تمدن اسلامی هر جا از آرمان‌های اصیل انقلاب و همراهی و اطاعت جانانه از ولی فقیه فاصله گرفته ایم، دچار خسران شده ایم و هر جا به این حبل المتین عزت، پیشرفت همه جانبه و حیات طیبه چنگ زده ایم، طعم شیرین عزت و غرور ملی را چشیده ایم.

 

جعفری تصریح کرد: سپاه فومن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران در راستای به ثمر نشاندن و رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و بزرگداشت این روز باشکوه را گواه روشن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته و تاکید می‌کند؛ روند پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است، 22 بهمن یاد آور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1147289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha