رژه خودرویی و موتوری در آبادان و خرمشهر برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مردم ولایت مدار شهرستان های آبادان و خرمشهر با برگزاری رژه خودرویی و موتوری چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز (جمعه 22 بهمن) شهروندان آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار و چوئبده به پاس دفاع از ارزش‌های انقلاب، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنین با توجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس با برگزاری رژه خودرویی و موتوری به صورت خانوادگی و در فضای مجازی این روز فرخنده و مبارک را همزمان با سراسر کشور جشن گرفتند.

 

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان های آبادان و خرمشهر با به اهتراز درآوردن پرچم سه رنگ ایران اسلامی در دستان خود بار دیگر حماسه‌ ساز شدند و ضمن اعلام وفاداری خود به کشور و انقلاب با آرمان‌های امام خمینی و انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

مرزنشینان همیشه در صحنه این دیار قهرمان با مشت های گره کرده فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند و با اعلان شعارهایی همچون یاد امام خمینی پاینده باد خامنه‌ای رهبر ما زنده باد، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست چهل و سه سالگی پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

 

در آبادان مردم شهیدپرور و انقلابی از مقابل زیارتگاه سید عباس تا مصلای نماز جمعه این شهر راهپیمایی خودرویی و موتوری را برگزار کردند.

 

مردم شریف و ولایتمدار خرمشهر نیز با برگزاری رژه خودرویی و موتوری مسیر میدان مقاومت به طرف چهارراه شهید مطهری و مصلای نماز جمعه را طی کردند.

 

همچنین مرزنشینان همیشه در صحنه این دو شهرستان در اروندکنار از روبه‌روی بخشداری به سمت یادمان شهدا، مردم انقلابی چوئبده از ورودی این شهر تا مصلای نماز جمعه و ولایتمدارن مینوشهری نیز از مقابل بخشداری تا مصلای نماز جمعه با برگزاری رژه خودرویی و موتوری 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

کد خبر 1147306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha