ایران اسلامی معادلات جهانی را برهم زده است

مرحبا با بیان‌اینکه ایران اسلامی با حضور مقتدرانه، معادلات جهانی را برهم زده است، گفت: این حضور مقتدرانه باعث شده قدرت پوشالی آمریکا رو به افول برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» در اجتماع یوم‌الله ۲۲ بهمن مرزداران آستارایی که در محل چهار راه مصلی نماز جمعه برگزار شد با تبریک چهل و سومین بهار انقلاب، اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی کشور در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه ایران اسلامی با حضور مقتدرانه، معادلات جهانی را برهم زده است، افزود: این حضور مقتدرانه باعث شده قدرت پوشالی آمریکا رو به افول برود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توطئه‌های مختلف برای دلسردی مردم از نظام تلاش می‌کنند، تصریح‌کرد: ملت شجاع ایران اسلامی، همواره در شرایط مختلف جواب محکمی به زیاده خواهی‌های آنها داده است.

 

مرحبا خاطرنشان‌کرد: جنایتکاران عصر حاضر باید بدانند که مردم ایران هیچ وقت صحنه را خالی نمی‌کنند و همچون شهدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، برای سربلندی و عزت ایران اسلامی مبارزه خواهند کرد.

 

 

«بهزاد قنبری» نیز در این اجتماع سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های علمی، صنعتی و نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: آمریکا در کشورهای عربی هزینه‌های زیادی را برای نفوذ به مرزهای اعتقادی اسلام صرف می‌کند اما در برابر بصیرت مردم همیشه درصحنه شکست خورده است.

 

اجرای سرود انقلابی، قرائت بیانیه تجمع یوم‌الله ۲۲ بهمن و آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل از دیگر بخش‌های تجمع مردم آستارا در یوم‌الله ۲۲ بهمن بود.

 

مردم ولایتمدار و انقلابی آستارا در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ایادی کفر نشان دادند.

 

کد خبر 1147321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha