دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت های نظام هستند/ لزوم جهاد تبیین در مقابل توطئه های دشمنان 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمنان قصد دارند واقعیت های این نظام، پبشرفتها و موفقیت هایش را بپوشانند و مشکلات را زیاد و پررنگ نشان دهند و باید مردم، نخبگان و جوانان هوشیار باشند و با جهاد تبیین نگذارند دشمنان موفق شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: مقام معظم رهبری عزیز فرمودند؛ که دشمنان قصد دارند واقعیت های این نظام، پبشرفتها و موفقیت هایش را بپوشانند و مشکلات را زیاد و پررنگ نشان دهند و باید مردم، نخبگان و جوانان هوشیار باشند و با جهاد تبیین نگذارند دشمنان موفق شوند.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: به فرموده امام خامنه ای(مدظله) ما ملتی نبودیم بعد از انقلاب سرمان پایین باشد و به کار خودمان مشغول باشیم و کسی با ما کاری نداشته باشد، دشمنان مشکلات زیادی از جمله جنگ و تحریم و ترور را بر ما تحمیل کردند اما به لطف خدا انقلاب ما پیش رفت و جوانانی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی از نیروهای پرورش یافته در این نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران رژیم مستبد را از بین برد و نظام اسلامی را جایگزین آن کرد، تبدیل شدن ملت ایران از یک ملت منزوی به یک ملت فعال و موفق در همه زمینه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: این انقلاب الهی دستاوردهای معنوی و مادی زیادی دارد و همه دنیا می‌دانند که نمی توانند به ایران چشم بد داشته باشند.


خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: در پنج شهرستان جنوبی کرمان حتی یک دبیرستان در زمان شاه نبود اما اکنون در همین شهرستان رودبار مدارس زیادی در همه مقاطع امکان تحصیل برای دانش آموزان وجود داشته و حتی دانشگاه نیز دارد.

وی با بیان این مطلب که ما باید قدر داشته های خود را که به برکت نظام جمهوری اسلامی بدست آمده بدانیم، ادامه داد: در دوران طاغوت پزشکان خارجی زیادی از هند و پاکستان طبابت می کردند که الحمدالله به برکت جمهوری اسلامی پزشکان ایرانی زیادی علاوه بر طبابت در داخل کشور، در کل جهان داریم.

حجت الاسلام افشارمنش ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع)، امام جواد (ع) و پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: حضرت علی (ع) نقشهای گوناگونی برای تحکیم اسلام ایفا کرد و  ویژگی دیگر ایشان جاذبه و دافعه قوی این بزرگوار است.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: آن حضرت یارانی همچون حجربن عدی تربیت کرد که در عهد خود با امیرالمومنین (ع)تا لحظه شهادت باقی ماندند البته غارت گران، قانون شکنان و نصب طلبان جایگاهی نزد ایشان نداشتند.

وی یادآور شد: حضرت علی(ع) سرباز و فرماندهی قاطع بوده و همواره بر محور حق عمل می کرد علم و دانش بی پایان آن حضرت زبانزد بود و زهد و پارسایی او هم مشهور است که دنیا را سه طلاقه کرده بود.

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: ایثار جان از ویژگی های مهم مولا امیر المومنین(ع) است که در شب لیله المبیت جای پیامبر (ص) خوابید و جانش را کف دست گرفت، شجاعت آن حضرت به اندازه ای بود که در هیچ جنگی پشت به دشمن نکرد.

خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: شهادت امیرالمؤمنین (ع) به واسطه عدالت بسیار زیاد او بود که دشمنان را بر آن داشت تا این امام بزرگوار را به شهادت برسانند.️

کد خبر 1147324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha