تکرار خروش انقلابی الوندنشینان در بهارآزادی

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضور پرشور و گسترده خود در خیابان ها حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند و نشان دادند تا پای جان برای حفظ آرمان‌های والا و اصیل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌۲۲ بهمن امسال تاج دیگری بر تارک تاریخ همدان شد؛ امروز «روز قرار» است و وقت عشق‌بازی مردم با امام و انقلاب؛ سالگرد پیروزی مردمی است که با نام خدا قیام کردند و طاغوت را از خاک پاک وطن بیرون راندند.

 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

امسال به دلیل محدودیت های کرونایی سیل خروشان راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در آمده بود که یکی از تاریخی ترین راهپیمایی های انقلاب به شمار رفت.

 

امروز همه آمدند تا بگویند پای کار انقلاب ایستاده‌ایم، حضور پرشور زنان، مردان، کودکان و همه اقشار مختلف مردم در خودروهای خود که مزین به تصاویر رهبر معظم انقلاب، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی است جلوه خاصی به شهر تاریخی هگمتانه بخشیده است.

رسم جدید امسال، عبور خودروها از زیر قرآن بود، خودروپیمایی مردم با قرآنی که در دستان حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان بود، آغاز شد؛ گویی قرار است انقلاب و ایران و مردمش مثل همیشه به خدا سپرده شوند.

 

الوندنشینان به ضیافت انقلاب اسلامی آمدند تا شکوه ۴۳ ساله انقلاب را جشن گیرند، شور و شوق کودکان و جوانانی که پرچم‌های رنگارنگ ایران اسلامی را درون خودرو و موتورها در دست گرفته‌اند، دیدنی است. آنان با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و دست بر سینه می‌گذارند و می‌گویند جانم فدای رهبر.

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی را بار دیگر به نمایش گذاشته است و مردمی از جنس غرور ملی هم اکنون عزت و عظمت و استقلال ایران اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

 

حامد بهروزی یکی از جوانان دهه هفتادی ها به خبرنگار شبستان گفت: هیچ چیز نمی‌تواند مانع حضور ما برای دفاع از انقلاب شود و دشمنان بدانند ملت ایران همواره برای دفاع از ارزش‌ها آماده جانفشانی است.

وی افزود: این رزمایش مردمی و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ برای پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی است.

 

مهیا مرادی یکی از دانش آموزان همدانی نیز گفت: این نظام و انقلاب ثمره به بار نشستن خون شهیدانی چون سلیمانی است و باید قدردان آن باشیم.

وی بیان داشت: ماندن و ایستادن پای نظام و وطن ارزشی ماندگار برای ماست که هیچ گاه دست از این ارزش ها بر نمی داریم و تا پای جان برای وطن و ایران عزیزمان ایستاده ایم.

 

یکی از بانوان همدانی نیز که همراه فرزندانش در این راهپیمایی شرکت کرده می گوید: ما امروز دور هم جمع شدیم تا به آمریکا بگوییم تحریم‌ها برای ایرانیان نخبه و قوی یک فرصت تلقی می شود و ما از این فرصت ها به نحو احسن بهره می بریم و با مشت‌های گره کرده برای توسعه ایران اسلامی گام بر می داریم.

گزارش: سمیرا قادری

کد خبر 1147325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha