قدردانی مسئولان از حضور مردم در بهارانقلاب باید عملی باشد

امام جمعه همدان گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که همانگونه که ما پای کار هستیم مسئولان نیز باید در عمل پای کار بوده و قدردانی مسئولان از این حضور باید عملی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی در حاشیه راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: صحنه های به یادماندنی که امروز مردم بعد از ۴۳ سال از انقلاب در کشور خلق کردند زیبایی خاصی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: حضور مردم در این راهپیمایی با وجود مشکلات اقتصادی و اداری، باورکردنی نیست و پیام این حضور این است که همانگونه که ما پای کار هستیم مسئولان نیز باید در عمل پای کار بوده و قدردانی مسئولان از این حضور باید عملی باشد.

 

وی تصریح کرد: هدف انقلاب حفظ کرامت مردم بود، امام فرمود من آمده‌ام تا بزرگواری شما حفظ شود و طاغوت کنار برود و کارها سامان پیدا کند.

 

امام جمعه همدان ابراز داشت: انقلاب اسلامی توسط امام راحل پایه گذاری و رهبری فرزانه انقلاب در چهار دهه گذشته رهبری شده و مهمترین هدف این انقلاب حفظ کرامت مردم بود.

 

وی افزود: از مردم قدردانی می‌کنم و باید این قدردانی از سوی مسئولین عملی باشد،مردم به مسئولین پیام می‌دهند ما با همه مشکلات پای انقلاب هستیم شما هم باید برای مردم باشید.

 

کد خبر 1147331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha