اثبات همبستگی ملت ایران در روز ۲۲ بهمن  به جهانیان نشان داده شد

عاملی گفت: ۲۲ بهمن روز اثبات همبستگی ملت ایران به دنیا و عهد و میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، «سید حامد عاملی» در حاشیه حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در اردبیل، گفت: ملت ایران هیچگاه از پایبندی به نظام اسلامی که با ایثارگری و مجاهدت شهدا و جانبازان به دست آمده دست برنخواهند داشت.

 

استاندار اردبیل با بیان اینکه این تعهد و پایبندی مردم به نظام در طول ۴۳ سال گذشته ثابت شده است، افزود: مردم ایران در طلیعه ۴۴ امین بهار انقلاب اسلامی با استفاده از تجارب علمی، فرهنگی، سیاسی گذشته عزم خود را  برای سربلندی و پیشرفت کشور جزم کرده و استوارتر از گذشته حرکت می کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به رشد و توسعه کشور در عرصه های مختلف علمی، صنعتی و اقتصادی، تصریح کرد: در طول سال های گذشته با وجود تلاش های دشمنان از جمله تحریم های اقتصادی،  ملت ما همواره متعهد و مفتخر به ارزش های انقلاب بوده اند و با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و استقلال کشور در سایه نظام اسلامی تلاش کرده اند.

 

عاملی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، انتقال آرمان ها و گفتمان های انقلاب به نسل جدید را ضروری دانست و ادامه داد: جوانان با اتکا به ارزش های انقلاب و استفاده از شیوه های نوین مدیریتی ، باید کشور را در همه عرصه های علمی ، اقتصادی و صنعتی بیش از پیش ارتقا دهند.

 

وی برگزاری آیین های گرامیداشت در سالروز پیروزی انقلاب را، یادآوری ایثارگری ها و تلاش های انقلابی مردم دانست که با همدلی و اتحاد توانستند خود را از زیر ظلم و فشار طاغوت و استعمار برهانند.

 

عاملی بیان کرد: در حال حاضر ملت در سایه استقلال و وحدت، با پایبندی به عهد و پیمان خود در راستای سربلندی کشور و نظام اسلامی حرکت کرده و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی ابایی ندارد.

کد خبر 1147333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha