مردم در هر شرایطی پای انقلاب هستند

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به برگزاری خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با این حضور نشان دادند که در هر شرایطی پای انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(22بهمن) در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد، با اشاره به برگزاریی راهپیمایی خودرویی به علت شیوع ویروس کرونا، اظهارداشت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که ملت ایران در هر شرایطی پای انقلاب و اسلام ایستاده است.

 

امام جمعه بروجرد پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را وحدت و اتحاد ملت ایران عنوان کرد و افزود: امرز ملت ایران با شرکت در راهپیمایی باری دیگر آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

وی در ادامه به سالروز شهادت شهید آیت الله میرزای شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله میرزای شیرازی یک مجتهد مومن بود که در اثر بی بصیرتی مردم به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مردم باید همواره بصیرت و آگاهی خود را در همه مسایل سیاسی و دینی بالا ببرند تا در شرایط خاص بتوانند تصمیم درست بگیرند.

 

وی با بیان اینکه رونمایی از موشک خیبر سپاه با برد یک هزارو ۴۵۰ کیلومتر دشمنان را عزادار کرده است، گفت: آزمایش موفقیت آمیز موشک خیبر شکن خواب راحت را از صهیونیست ها ربوده است.

 

مردم از مشکلات معیشتی رنج می برند

 

امام جمعه بروجرد در ادامه به وجود مشکلات معیشتی، تورم و گرانی اشاره کرد و اظهارداشت: رفع این مشکلات باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1147339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha