هدف دشمن در جنگ تحریف واقعیت ها ضربه زدن به ریشه انقلاب است 

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: اگر ما به دستاوردهای یکساله نظام اسلامی در مقابله با دشمن نگاهی بیندازیم می بینیم که دشمن شکست های راهبردی بسیاری داشته است، هدف دشمن در جنگ تحریف واقعیت ها ضربه زدن به ریشه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: از مصادیق تقوا تعادل در جذب و طرد افراد است که امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند؛ با دوست آرام باش چه بسا که روزی دشمنت شود و با دشمنت آرام باش چه بسا که روزی دوست شود.

امام جمعه زهکلوت با بیان این مطلب که یکی از مباحث مهمی که امروز در جامعه اسلامی به چشم می خورد بی تفاوتی به ارزش های اسلامی است، افزود: یکی از مصادیق مهم ارزش های اسلامی تواضع است، اگر نگاهی به قرآن و روایات اهل بیت (ع) بیندازیم می بینیم در جایی که خداوند متعال صفات خاص بندگان خود را شمارش می کند یکی از آن امتیازات، تواضع است.

وی بیان کرد: از نشانه های تواضع این است که در نشستن به قسمت های پایین مجلس راضی باشد و در سلام کردن مقدم باشد.

حجت الاسلام صادقی ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) ابراز کرد: سیاست گذاری های آن حضرت در عرصه فرهنگی بسیار گسترده بود اما حوادث بسیاری نگذاشتند ایشان به اهداف والای خود برسند و یکی از اقدامات آن حضرت مبارزه با تملق و چاپلوسی بود.

خطیب جمعه زهکلوت خاطرنشان کرد: از جمله نکاتی که در سیاست های فرهنگی امیرالمومنین (ع) دیده می شود، سوق دادن جامعه به سوی مدح و نقد سازنده می باشد و این واقعیتی است که جامعه را پویا و زنده می کند.

وی با بیان این مطلب که در کنار تشویق سازنده باید زمینه برای نقدهای سازنده وجود داشته باشد، خطاب به مسئولین و مردم، تاکید کرد: حکومت باید زمینه نقد سازنده را فراهم کند تا منتقدان از انتقاد کردن نترسند و از آن طرف نیز انتقاد باید به معنای حقیقی صورت گیرد و در آن تخریب نباشد.

حجت الاسلام صادقی ضمن گرامیداشت ۲۲بهمن، تصریح کرد: دستاورد های انقلاب اسلامی تنها مادی نبوده اما کاستی هایی وجود داشته که رفع آنها نیاز به همدلی دارد.

امام جمعه زهکلوت اظهار کرد: دشمن با تمام امکانات در تمام عرصه ها با هدف کنترل و مهار انقلاب در طول این۴۳ سال به میدان آمده اما با وجود دشمنی ها فراوان، جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است.

وی اضافه کرد: اگر ما به دستاوردهای یکساله نظام اسلامی در مقابله با دشمن یعنی از فجر ۹۹ تا فجر۱۴۰۰ نگاهی بیندازیم می بینیم که دشمن شکست های راهبردی بسیاری داشته است، نگاه دشمن در جنگ تحریف واقعیت ها، ضربه زدن ریشه انقلاب است و برای خنثی کردن توطئه دشمن تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به مذاکرات وین، یادآور شد: آمریکا پایبند به برجام و احیای برجام ۲۰۱۵ نیست و بهانه های جدیدی در این خصوص پیش کشیده اما ایران در مذاکرات حقیقی و براساس شرایط واقعی روی زمین است.

خطیب جمعه زهکلوت ادامه داد: این غرب است که زیاد خواهانه و غیرواقعی درباره ایران صحبت می‌کند و آمریکا به عنوان کشور خارج شده از برجام باید حسن نیت خود را با برداشتن تمام تحریم ها نشان دهد وگرنه دلیلی برای گفتگو و مذاکره به صورت مستقیم وجود ندارد.


وی ضمن تشکر و درخواست از نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مردم جازموریان هنگام بحران نیاز به امکانات لجستیکی دارد و باید مصوبات سفرهای مسئولین پس از سیل اخیر به جازموریان پیگری شوند و همچنین باید امکانات لجستیکی در بحران تقویت و ایجاد شده و رسمی بودن شهر جازموریان نیز پیگری شود.

حجت الاسلام صادقی در خاتمه از شبانه روزی شدن درمانگاه جازموریان خبر داد و گفت: باید هر چه سریع تر زیر ساخت های بهداشتی و درمانی فراهم شود تا دیگر شاهد قصه پر غصه جان باختن مردم به دلیل نبود زیر ساخت ها نباشیم.

کد خبر 1147349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha