اصلی ترین و مهمترین راه مبارزه با دشمن و استکبار جهانی جهاد تبیین است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: جهاد تبیین امروز یکی از اصلی ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمن است و مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ بهمن حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد امام راحل معمار کبیر انقلاب و همه شهدا، شهدای شهرستان و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و به ارواح طیبه آنها درود و صلوات می فرستیم.

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دیدار با همافران نیروی هوایی ارتش و مناسبت تاریخی همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ با حضرت امام راحل، بیان کرد: مسئله مهم امروز جهاد تبیین است و حرف اصلی جهاد تبیین روشنگری است.

 وی خاطرنشان کرد: هدف اساسی جهاد تبیین گره گشایی از اذهان و افکار عمومی و پاسخ درست، بهنگام و هنرمندانه به شبهات، ابهامات و پرسش‌های حقیقی و کاذب است یک نمونه جهاد تبیین تبعیت همافران ارتش با امام راحل بود که تیر آخر بر پیکره تابوت فاسد پهلوی وارد کرد.پ

حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: امروز پس از ۴۳ سال دشمن با تمرکز بر تحریف واقعیات و وارونه جلوه دادن حقایق درصدد است تا از هر فرصتی تهدید بسازد و تهدیدها را تکثیر کند.

خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: جهاد تبیین امروز یکی از اصلی ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمن است و مهمترین کار ویژه جریان انقلاب در حال حاضر جهاد تبیین است.

وی تاکید کرد: امروز بر همه ما فرض واجب است که در این جهاد هم ورود فوری داشته باشیم هم بیان عالمانه و هنرمندانه و به هنگام، چرا که باید برای همه جامعه و به خصوص نسل جوان تبیین شود که اگر انقلاب بهمن ۵۷ معجزه بود معجزه بزرگتر از آن استمرار و بقای انقلاب طی چهل و سه سال بعد با وجود این همه دشمنی و تحریم بود.

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: ۲۲ بهمن درس بزرگ استقلال، آزادی و نفی سلطه بیگانگان، خود باوری و ما می‌توانیم و هویت و شناسنامه به ما داد.

امام جمعه قلعه گنج ندای الله اکبر امروز برای انقلاب را کار جهادی و جهاد تبیین در تمامی عرصه ها دانست و افزود: مردم ما نشان دادند که در ۴۳ سال گذشته پای کار بوده و هستند و حال نوبت مسئولین است که با کار جهادی با تسهیل امور و رفع مانع با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی به فکر یک رشد و جهش در همه عرصه ها بخصوص در اقتصاد کشور باشند.

وی ادامه داد: این مهم  میسر نمی‌شود جزء با پالایش بدنه اصلی دولت از مسئولان ناکارآمد که این مسئله جزء مصوبات وضع اصلی کشور، و مطالبه مردم هستند و عده ای هنوز چوب لای چرخ موفقیتهای دولت انقلابی می گذارند.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) و تسلیت وفات حضرت زینب (س)، عنوان کرد: ان شاء الله مسئولان مربوطه با برنامه ریزی بتوانند فرصت استفاده از ایام معنوی رجب و اعتکاف را برای مردم و جوانان فراهم کنند البته لازم است با توجه به شیوع کرونا دستورالعمل های بهداشتی را هم جدی بگیریم.

کد خبر 1147373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha