جمهوری اسلامی در دفاع از مستضعفان عالم لحظه ای کوتاه نمی آید

آیت الله عابدینی گفت: رونمایی از موشک خیبرشکن نشان داد ما در دفاع از مستضعفان عالم حتی لحظه ای کوتاه نمی آییم و عقب نشینی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲ بهمن) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن قرار داریم که چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و این پیروزی بزرگ را تبریک می گوییم و انقلاب اسلامی معجزه الهی بود که محقق شد.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به رونمایی از موشک راهبردی خیبرشکن افزود: رونمایی از این موشک قدرتمند، بسیار معنادار است و در بازه زمانی که گروهی از فرزندان این مملکت در حال مذاکره هستند گروهی دیگر هم تلاش می کنند تا بنیان های نظامی کشور را تقویت کنند.

 

وی عنوان کرد: این رونمایی نشان داد ما در دفاع از مستضعفان عالم حتی لحظه ای کوتاه نمی آییم و عقب نشینی نمی کنیم و برای فراگیر کردن نورالهی و تحقق اراده الهی کوتاه نیامده و از مستضعفان عالم حمایت می کنیم.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: البته مذاکره و گفتگو به این معنا نیست که آرمان های انقلاب اسلامی را زمین گذاشته ایم زیرا بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند ما انقلاب مان را به جهان صادر می کنیم و تا بانگ لااله الاالله و محمدرسول الله در جهان طنین انداز نشود مبارزه وجود دارد و هر جا این مبارزه هست ما هستیم.

 

وی تصریح کرد: بنابراین با این نگاه و رویکرد مذاکره می کنیم و مذاکره امروز هم با قدرت و اتکا به خداوند متعال است و قطع یقین نتایج ارزشمندی هم حاصل خواهد شد.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با تبریک ایام ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: حضرت علی (ع) در وصف خودشان فرموده اند از کوه سر به فلک کشیده من نهرها جاری است که این نهرها روز بزرگی را تشکیل می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه تمدن ها در کنار رودها شکل گرفته اند و تمدن بزرگی اسلامی که مقام معظم رهبری بیان کرده اند هم در کنار رود فرهنگ و معارف اسلامی و الهی شکل می گیرد.

 

آیت الله عابدینی گفت: ولادت حضرت علی (ع) با عنوان روز پدر نامگذاری است و پدری پیامبر گرامی اسلامی و امیرالمومنین معنای دیگری دارد که باید سیره و رفتار آنها برای ما الگو باشد.

 

وی با تبریک ولادت امام جواد (ع) یادآور شد: امام جواد (ع) با وجود سن کم به امامت رسیدند و این رسالت مهم را بر دوش گرفتند و ائمه قرآن های ناطقی بودند که برکت محسوب شده و خداوند آنها را چراغی روشن برای ما در زندگی قرار داده است.

 

کد خبر 1147379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha