آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن استان فارس در دهه فجر

زمانی گفت: عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر امسال در شهرستان های قیر و کارزین، بوانات، داراب، شیراز، فسا، ممسنی، نی ریز و لارستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطا الله زمانی»، امروز (جمعه 22 بهمن) در بازدید از طرح های مسکن شهری «نشاط شیراز» که با حضور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌ های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد، گفت: بنیاد مسکن آمادگی کامل دارد تا طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس را اجرا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: از نمونه های توسعه نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن فارس می توان به آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر امسال در شهرستان های قیر و کارزین، بوانات، داراب، شیراز، فسا، ممسنی، نی ریز و لارستان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها 2 هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده و یک هزار و ۵۳۳ خانوار در این شهرستان ها از این طرح برخوردار خواهند شد.

زمانی تاکید کرد: یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال در استان مورد بهره برداری قرار گرفته اند و با ۱۱ هزار و  ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون  ریال آورده افراد و تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن بهسازی و بازسازی شده اند.

کد خبر 1147391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha