پیشرفت‌های کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست

حجت‌الاسلام فلاح گفت: پیشرفت‌های کشور در بخش‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی و ... قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،اظهارکرد: کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند پروردگار متعال آنها را در راه رضایت خود راهنمایی و هدایت می‌کند و گمراه نمی‌شوند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه دشمنان ایران اسلامی در حال حاضر با تمام توان و داشته‌های خود در فضای مجازی به مقابله با اسلام و ایران اسلامی آمده‌اند، افزود: اجر و پاداش جهاد در فضای مجازی، کمتر از جهاد در دفاع مقدس نیست و حتی آن را خیلی بزرگتر و وسیع‌تر عنوان کردند.

 

وی تصریح‌کرد: هدف دشمنان از توطئه‌چینی علیه کشورما، کمرنگ کردن و بی‌اثر جلوه دادن اسلام در حکومت ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه به چند نمونه از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: افزایش بینش سیاسی بین مردم، مشارکت مردم در سرنوشت خود و استقلال در سیاست داخلی و خارجی از دستاوردهای انقلاب بوده است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش اضافه‌کرد: ما با آن نتیجه مطلوب فاصله داریم ولی خوشبختانه درجا نمی‌زنیم و رو به جلو در حرکتیم.

 

وی در ادامه نیز به دستاوردهای عمرانی، بهداشت و درمان و جایگاه امروز زنان در ایران اسلامی اشاره و به مقایسه آن با حکومت‌های قبلی پرداخت .

 

حجت‌الاسلام فلاح در پایان میلاد با سعادت جواد (ع) و امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به محضر مردم شریف بخش کرگانرود تبریک گفت.

کد خبر 1147392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha